onsdag 14. mars 2012

Helg...

Lørdag 10.3.12 ...ahh...litt godt å dra seg på mårran,men jeg var da oppe i 9-tida,ikke så verst det vel...Broremann er oppe,men Småfrøkna ligger i senga enda,men hopper opp når hun hører at jeg har stått opp...

...på dagen i dag har vi ikke annet på tapeten enn å ta en tur ned på kiwi og handle litt mat,ellers så blir det å dra seg hjemme...

...på tide å fikse ny neglelakk i dag...skal ha en sterk rosa topp  på meg i kveld,da er det ikke så fint med blå negler til,og nå har jeg hatt dem ei uke,da er det på tide med noe nytt...jeg og Småfrøkna rotta oss sammen i neglestua og koste oss med hver vår runde med ny neglelakk...
 Men det ble ikke de helt store sprella på meg i dag...sterk rosa med glitterlakk oppå...

...og i dag har jeg stæsja håret sjøl,så dere kan få se hvor lite hår jeg har igjen....snufs...veeldig lite hår...er jo litt deilig da,det var veldig langt...og tungt...og jeg hadde jo alt like langt,nå er det oppklippet,så det er forskjell...men etter noen dager så må jeg si at jeg er fornøyd...tenk det!!!!...

...fikk iallefall mye av krøllene mine tilbake når det ble mer oppklippet...det er jo kjekt da...

...formen er bra,godt er det,for i kveld skal jeg i søskenbarntreff med foreldre,på mannen min sin side,så da er mye av slekta hans der...mange kjente ansikt,men navnene er det verre med på de fleste,for min del...

...jeg holdt ut til klokka var 23,da kjente jeg at det var på tide å finne veien hjemover igjen,så jeg var hjemme rundt 23.30...da var det godt å krype til køys...

Søndag 11.3.12 ...første runde ut av senga i dag var klokka 5.55,da var det selvfølgelig Pusur som måtte mase...ut med ham og rett i seng igjen...opp igjen da klokka ringte 7.55...jeg skal på besøk i dag,litt langt unna,så her er det bare å komme seg opp av senga og i fillene...

...hjemme igjen 18.40 etter mange koselige timer på besøk...lenge siden sist og mye det skal skravles om,da går timene som en røyk,men det merkes på kroppen etter så mange timer på farta,sein i seng i går,tidlig opp i dag og ingen middagskvil...jaja,tar det igjen i mårra...

3 kommentarer:

  1. Jeg er så imponert over deg. Ser ut som du greier å ha gode dager. Og så flotte negler og hår!!! Klem fra toril i s.

    SvarSlett
  2. Wow!
    Rålekre negler. Ååh, du er flink!

    Nydelig hår!

    Du er nydeligheta selv du <3<3<3

    SvarSlett
  3. Hallo til dere begge!
    Takktakk!!
    Klem fra meg!

    SvarSlett