fredag 9. mars 2012

Det går mot helg...

Torsdag 8.3.12 ...har i grunnen sovet godt i natt,men var litt mørbanka da jeg stod opp i dag...kjenner at noen har vært inni meg og rota litt ja...hmhmhm...har fremdeles IKKE lyst til å gjøre dette om gjen,så jeg får krysse alle fingrene jeg har,og litt til...

...har bestemt meg for å ha en rolig dag i dag,har ikke tenkt å ta helgevasken i dag,nei...sparer den litt...må på biblioteket litt ut på ettermiddagen,nå raser det inn på meldinger på mobilen min om at den og den er kommet inn...på tide...jeg har lest bare møkk de siste kveldene i mangel av noe bedre...

...Småfrøkna var i bursdag i går kveld og skal i bursdag i kveld også...her står de i kø...men de synes jo det er kjekt da,og etter en times påkledning og stæsjing er hun klar,så snaisen som bare det...det er heldigvis rett borte på skolen,så hun finner veien sjøl...

Fredag 9.3.12 ...grøss og gru,i dag skal jeg til en NY frisør og klippe meg...jeg svikter min trofaste frisør gjennom flere tiår og skal klippe meg på en salong rett ved siden av fotpeleiern min,altså rett nedi høgget her...(men årsaken er at de også har parykksalong,og det kommer godt med etter hvert tror jeg...)

...jeg har i påvente av cellegift bare spart og spart(men klippet tuppene hver 6.uke) i lengre tid,så nå har jeg det på kanten av bukselinninga og begynner vel å bli litt lei av det lange,tunge håret..det var deilig å få letta litt på vekta og å slippe å slåss hver gang jeg setter meg eller legger meg og nå går vi sommeren i møte også...(før og etter-bilde komer i mårra,når jeg har ordna det sjøl...)

...kom en liten pakke med neglelakkstæsj i dag også...vet ikke hvem som er mest ivrig på å åpne den,jeg eller Småfrøkna...men spennende er det alltid...i mårra blir det ny neglelakk!!...skal i et søskenbarntreff(på mannen min si side) også i mårra kveld så da er det jo kjekt med nye negler...

...nå er det helg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar