tirsdag 10. april 2012

Bildekavalkade fra Egypt-ferien vår...

Mandag 9.4.12 ...pga problemer med opplasting av bilder i ferien tenkte jeg at jeg kunne ha en liten bildekavalkade nå...
Hotellet hadde flotte uteområder med massevis av blomster,velholdt og pent....
Palmer og sommerblomster overalt hvor du snudde deg...en fryd for øyet og hjertet...
Området bar preg av å ha blitt opparbeidet gjennom mange år og det var utrolig grønt til Egypt å være.
Blomstrende kaktuser var også flotte å se på..
Vi har dem i potter som sommerblomster...her var de overalt på plener og langs veier...
Et hjørne kan vel ikke bli penere....???...inne på hotellområdet dette også...
Titt tei...Broremann har pause fra sola og spiller Nintendo under håndkleet....
Mormor og Lillegullet...vi koser oss i bassenget...
Min lille alenetime nesten hver dag,til sola går ned over taket på rommet vårt...godt med litt alenetid også...
Teamwork!!Småfrøkna friserer Storesøster,som lakkerer mammas tånegler,som lakkerer sine negler...
Dette ble feriens negler...matcher selvfølgelig bikinien min...hihi..
Tommeltott på nært hold...ikke rydda opp helt rundt neglebåndene enda...
 Mor og datter...
Her prøver jeg meg på vannpipe...men smaken vi ble anbefalt var ikke god,skulle tatt vannmelon istedet...
Siste løft av vogn for Broremann før de reiser hjem...her var det masse trapper,ingen heis..lite barnevennlig,det skal de ha...ikke alle var like flinke til å tilby hjelp heller...
Mamma og Storesøster,siste kveld,farvel og god natt...vi har hatt ei kjempekos uke...leit at de må dra nå..det ble tomt etterpå...
Her er vi på vei ned på stranda...og ned dit var det hundreogørten trapper...
Småfrøkna koser seg i bassenget...27-28 gr første uka pga varmtvannstilførsel,20-21 den andre uka,da var varmvannet slått av...brrr...
Her er Småtrolla på vei inn på Aqua Park...kjempeflott inngangsparti,og ungene storkoste seg...
Første sklie er prøvt!! Jeg var med på en,men ga meg med det siden jeg hadde så vondt i hofta..
Her sitter vi og venter på maten i badelandet...
Småfrøkna koser seg ved sjøen...

Her er vi klar for firhjulingsafari i ørkenen alle tre..Broremann sitter på med guiden,jeg og Småfrøkna kjører sammen...
Nå er vi klaaar!!!!...mangler bare skjerfet og solbrillene...
Her er det pustepause i ørkenen...der fikk vi kjøpe kald brus..ahhh...
Ungene fikk prøvt seg på kamelene denne gangen også...
Tøft bilde av kamel vel...???...
Vi dro på stranda i Naama Bay siste dagen...vi savnet den...de hadde saccosekker der!!!!...
Småfrøkna koser seg på gamle trakter...
Det var varmere i sjøen og i lufta her enn ved hotellet i Sharks Bay...ahhh...t o m mamma måtte uti...
Trollungene nyter siste kveld i bassenget...
Måneskinn over hotellet før vi reiser hjem...snufs....!!!.......
Her spiser vi middag for siste gang på fredag kveld...
Klokka er 02 på natta,vi stod opp for 25 minutt siden og sitter og venter på bussen..ikke helt våken og opplagt...
To til som holder øyene åpen iallefall...flyet går klokka fem...vi har ei lang reise foran oss...

4 kommentarer:

  1. Kjempeflotte bilder som indikerer at dere hadde det herlig i Egypt. PS: Husk å vaske alt dere hadde med i bagasjen siden Egypt har blitt infisert av masse klovesyke.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Egil! Jeg med min usedvanlige flaks leste dette om klovsyka i en nettavis etter at jeg hadde kasta skitne klær på vask og stappa resten i skapene der de hører hjemme...men JEG og MINE blir selvfølgelig ikke syke...den kvoten har jeg allerede brukt opp...hihi...det går stort sett godt..
      Klem fra meg!

      Slett
  2. Herlige bilder, og en fin familie du har :-)
    Du er jo nydligheta selv du, vakre mamma.
    Super lekre negler, misunner deg de :))

    God klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei thile!
      Takk for gode ord,både om det ene og det andre!! :)Ja,jeg var fornøyd med de neglene...blir nye negler i mårra,så da får jeg tenke ut hva jeg vil ha da...
      Klem fra meg!

      Slett