tirsdag 10. april 2012

Natt i min egen seng..ahhh...

Søndag 8.4.12 ...godt å være hjemme i sin egen seng igjen(men jeg drar med meg min reise-tempurmadadrass hver gang jeg skal til syden),men fyttikatta så kaldt da!!!!...brrr...har frosset ståpels på meg i natt,må visst finne fram vinterdyna til neste natt......t o m hetetoktene var fraværende i natt av kuldesjokket...

...det kjedelige med ferie er alt som følger med når man kommer hjem av klesvask og rydding,men såpass får man vel tåle etter 2 uker i sus og dus...hihi...og ungene må gjøre lekser for både en og to uker i disse siste fridagene,så de er ikke heelt fornøyd med det da...

...far i huset har vært dyrepasser mens vi var på ferie...han har holdt på å tørne av lille Gissebassen som har plystra og ropt på/etter oss i 2 uker uten at han på noen måte har klart å få ham til å tie...ALT av spiselige saker og kos har vært prøvt,men han har uansett "bråka"like mye...

...så kommer vi hjem,vips,så ble det ro i heimen igjen...bare den vanlige kose/oppmerksomhetsplystringa...ingen tvil om at Gissebassen har savnet oss,nei...merkelige greier det der...

...jeg måtte sette ham på kjøkkenvekta for å se om han hadde gått ned i i vekt i all sin lengsel etter oss,syntes han var så tynn,men han holdt matchvekta på litt over et kilo fremdeles...far sjøl hadde t o m skifta i buret hans etter ei uke,DA var jeg imponert da...hihi...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar