søndag 10. juni 2012

Helg..


Lørdag 9.6.12 ...grått og skitvær i dag...ikke helt ideelt for de stakkarene som skal legge ut på 9,1 mil i Nordsjørittet..regn og surt,men medvind iallefall...

...desverre så kunne jeg ikke delta iår pga helsa mi,men jeg kjenner at jeg veldig gjerne ville vært med...vær eller ikke vær..men akk,det ble nok første og siste gang for meg i fjor tenker jeg...

...men jeg skal følge med på Stavanger Aftenblads målvideoer hele dagen og ta meg en tur ned i streeten her hvor de passerer oss...bare for å ha lukta litt på rittet iallefall...

...far i stua kommer seg ikke hjem i dag heller ser det ut til...nå var det noe med hviletid for helikopterpilotene...jaja,så lenge han holder seg i sjøen tjener han iallefall penger...hihi...

...på kvelden kom det plutselig beskjed om at han nå var kommet i land og kom hjem i mårra...pga dårlig med flyavganger i Kristiansund måtte han overnatte på hotell og ta fly til Oslo og så videre til Stavanger med ankomst 16.50...jaja,men da er han jo på vei hjem da...

Søndag 10.6.12 ...o under over alle under...da jeg stod opp 8.15 i dag var det SOL og blå himmel ute...og så jeg som ikke så værmeldinga i går kveld,nå ble jeg jammen overraska gitt...skal vi få en dag med sol,sånn plutselig...???!!!???...

...du kan si det slik at jeg var ikke sen om å komme meg ut på solsenga for å nyte dagen...heele dagen...det var deilig å kjenne sola på kroppen igjen,det syntes blomstene ute også...de strålte av glede over å kjenne litt varme...

...helt til vi måtte hente pappa i 17-tida...flyet var jo selvfølgelig litt forsinka da,og når det i tillegg var flystevne på Sola så var det mildt sagt kø og kaos!!!...det tok si tid kan du si...

...jaja,værmeldinga ser ikke så verst ut for begynnelsen av uka,så kanskje vi får flere fine dager...som jeg har sagt før: ...den som lever får se...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar