torsdag 6. september 2012

Rolig torsdag!

Torsdag 6.9.12 ...natta har vært grei,bare våkna et par ganger og vært så innmari tørst...det må enten være pga cellegifta eller noe av medisinene i forhold til den...bruker ikke å være sååå tørst vanligvis hvis jeg ikke har hatt meg et glass Baileys eller salt mat...har ikke hatt noen av delene...

...formen på mårran har vært bra så da tok jeg sjansen på å sende avgårde mannen min i forveien i dag til hytteturen i helga...han vil reise en dag før,for å få fiska litt i fred og ro uten ørten unger i båten og ørten fiskesnører...

...og så har han tatt med seg en del av pikk og pakk og sørger for å få handla det meste og ordne senger og sånt til vi andre kommer,slik at ikke jeg blir sittende igjen med alt maset...da er det bare å pakke klær til meg og ungene...

...ellers så har det visst vært en rolig og grei dag...formen er ganske så bra,så jeg kan vel ikke klage...hytta vi skal til i helga er internettfri,så da blir det stille fra meg,men jeg kommer tilbake igjen...dont worry,be happy!!...

4 kommentarer:

  1. Krysser fingrene for at tørsten blir ivaretatt med litt Baily`s nå til helgen. Ha en strålende fredag og flott helg ! Klem fra Egil

    SvarSlett
  2. God tur til Holmane :-) Nyt dagene i lag med familien.. Klem Inger Marie

    SvarSlett
  3. Ønsker dere alle ei herlig hyttehelg med masse fisking, god mat og drikke, familiekos, levende lys, stillhet og gyldne øyeblikk :D

    SvarSlett
  4. Hei alle tre!!
    Takk skal dere ha!! Håper dere som må tilbringe helga hjemme også får ei fin helg!!
    Klem fra meg!!

    SvarSlett