mandag 1. oktober 2012

Ny måned,ny uke,lysere dag,bedre tider...

Mandag 1.10.12 ...oktober og brystkreftmåneden er i gang...la oss håpe at denne måneden gjør at mange nye kvinner blir flinke til å undersøke brystene sine og komme tidlig i gang med undersøkelse og behandling hvis de skulle finne noe...jo tidligere,jo bedre...

...i skrivende stund ser jeg faktisk litt sol ute...så deilig med litt lys,humøret blir lettere og lysere med en gang...og under over alle under...i skrivende stund er faktisk formen også litt bedre...har jeg kommet så langt i cellegiftdagene at det verste er over...???...

...ser jeg på notatene fra forrige runde med cellegift så kan det iallefall stemme...så får vi bare håpe at det er slik...kanskje det er på tide å få gjort unna litt husarbeid,en dusj og litt til...???...får se hva jeg får til i løpet av dagen...kanskje blir det mye,kanskje blir det lite...

...noen timer senere...dusj: ja(og maange hår i sluken),
                                   skifta på senga mi: ja

...og nå et eple til lunsj...orker ikke mer...så finner jeg senga tenker jeg når klokka er tolv...med nyvaska hår og kropp og reint sengetøy...

...et ork å lage middag når matlysta er så som så,men det ble da iallefall pannekaker,så da var ungene fornøyde...nå er leksene også unnagjort så da er vi ferdige med "peset" for i dag...godt det er høstferie til helga...det skal bli deilig med klokke og leksefri for ei stund...

...i dag har jeg ansatt vaskehjelp også...kjæresten til Storebror skal begynne hos oss...og hun kommer ikke til å bli arbeidsløs med det første...vi starter med fast 3 timer på onsdagene,så kan hun få mer innimellom hvis hun trenger mere penger...har alltids noe arbeid til henne...

 

1 kommentar:

  1. Fineste Synnøve ♥ Jeg beundrer deg så mye.
    Håper dagene bare blir bedre!

    Gode klemmer

    SvarSlett