tirsdag 2. oktober 2012

Ut på tur...

Tirsdag 2.10.12 ...utrolig deilig å stå opp og kjenne seg nesten helt god...mangler bare litt nå,så er jeg helt på normalen igjen...så lenge det varer...minuset er at det blir tyngre og koster mer for hver runde...

...man kommer seg ikke opp på topp igjen før man begynner på neste runde,så man synker liksom lenger og lenger ned for hver gang...litt deprimerende å tenke på,men jeg får ta en dag og en runde om gangen...det er vel det beste i lengden,tror jeg...

...våget meg ut på kjøretur for første gang siden jeg kjørte mannen min offshore 2 dager etter cellegifta...da var formen ganske grei,men slo til for fullt dagen etterpå...

...jeg var en tur på biblioteket for å bestille nye bøker mm...det tok litt tid og jeg kjente at svetten pipla mer og mer jo lenger jeg sto der...det var en befrielse å komme seg i bilen og sette airconditionen på full speed så håret flagra...tørketørke...ahhhhhh...

...handle på kiwi var neste post...det gikk bedre...da var det ikke noe venting og sånt tull...bare meg selv og huskelappen å tenke på...

...deilig å kjenne at det går rette veien igjen,så får man bare nyte det så lenge det varer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar