onsdag 28. november 2012

Ø-hjelpstime hos onkolog

 Tirsdag 27.11.12 ...jeg har vært hos onkologen min i dag...det var en høyst tiltrengt time,som egentlig og heldigvis sto igjen som en kontrolltime etter cellegifta...det fant jeg ut da jeg jeg ringte inn og sa jeg MÅTTE få en ø-hjelpstime hos onkologen min pga problemene og smertene mine...

...jeg sto på en CT-time allerede for å finne ut om de tre kurene var nok for kroppen sin del...så har jeg fått en hastetime på MR-rygg...noe skjer,har innnnnmari vondt i ribbein bak på venstre side og korsryggen...

...så står jeg på vent på ø-hjelpstime på ultralyd lår,lyske og mage...etter alle de undersøkelsene håper vi at vi får et svar på hva som skjer i kroppen min...samtidig så vurderte han å sette meg på Taxol 1x hver uke når det gjaldt cellegift...

...etter litt diskusjon ble det også enighet om å sette meg på Klexane,blodfortynnende,i tilfelle det skulle være en blodpropp på gang eller komme en,frem til timen jeg har hos onkologen neste uke,den 4.12...

...dere skal få beskjed om resultat så fort jeg får vite noe,jeg vet at det er mange som venter med meg...jeg har også økt min faste dose oxycontin fra 40-60-60 til 60-80-80,det sier noe om denne frøkna at smertene er sterke når hu har gått med på en såpass økning av faste smertestillende...

...dautrøtt da vi kom hjem i dag,så jeg var ikke sein om å stupe i seng...akkja,trøttandes det der også med å være så trøtt hele tida...men da er det også godt å ha den muligheten til å kvile...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar