fredag 2. november 2012

Stråling nr 2...og Orremessa...

Fredag 2.11.12 ...en god natt...well...3 tisserunder innen 00.30...2 runder svetting de lux med gjennomvått hår,kropp,dyne,pute,laken...med dertil snuing av dyne og pute...siste gang la jeg dyna av ned til hoftene og våkna igjen noen timer senere iiiiiiiskald i samme område fordi vi sover med åpent vindu(og ingen nattkjole)...og i tillegg restlegs body pga Medrolen...

...så til alle dere som hver natt nyter en varm,tørr,rolig og god natts søvn...vit å være takknemlig for den,det er ikke en selvfølge...jaja...det var DEN natta...6.30 ga jeg opp og stod opp sammen med mannen min som alltid er tidlig oppe...

...fysisk sett var kroppen bra da jeg stod opp i dag...hodepinen jeg hadde da jeg la meg i går er borte heldigvis og ellers føles kroppen grei...i allefall i skrivende stund,nå klokka 9 på mårran...

...strålinga gikk greit i dag også,og det er utrolig hva det gjør for våkenheten på kvelden når jeg bare husker å ta medisinene mine klokka 15 når jeg står opp...ikke rart jeg gapte og måtte ha en ekstra kvil...hihi...at jeg ikke lærer,det er nemlig ikke første gang...jaja,whatever...
...i kveld har vi vært på Orremessa,med lille Felix også...ble ikke så mye handling...mannen min kjøpte cowboyhatt,peppermakrell,røykelaks og seilaks...og han vet at når han har spist den slags er det bare å holde seg laaangt unna meg etterpå...hihi...ørk,klarer det bare ikke...
...julekaker måtte vi jo kjøpe,som vanlig og de er til inntekt for 9.klasses tur til Polen og en frukt/brødkurv som også kan brukes til skjærefjøl...fiffig patent...og to bordvaser til å legge en blomst inn i...jojo,det ble visst noe likevel...
...formen har vært fin i hele dag/kveld,så jeg skal ikke klage...nå i helga er det jo strålefri,så det skal bli deilig...i kveld huska jeg å ta siste dose Medrol klokka 19,så får jeg se om det hjelper på nattesøvnen og restless body...

1 kommentar:

  1. Hørres ut som en grei dag oppi all lorten <3
    Den kurven var fantastisk. Og cowboyhatt e kult ;) fisk e og litt kult :D

    Håpe du får ei god natt

    Anite

    SvarSlett