mandag 14. januar 2013

Travle dager...

Torsdag 3.1.13 ...bare å komme seg opp...skolen starter opp igjen i dag...skoleferien er slutt,slaraffenlivet er slutt og nå skal vekkerklokka frem igjen...akkja...bare å begynne nedtelling igjen til neste ferie...det er desverre noen uker til den tid...jaja,vi overlevervel den ventetida også...

...vi må vel også snart begynne å pakke sammen jula...det er vel snart på tida...begynner å bli lei av at det er noe overalt...lengter etter ei oversiktlig,lys og luftig stue igjen...så da er det vel bare å komme i gang...det er jo litt av en jobb...og egentlig så har jeg litt lyst på nye gardiner også da i stua da...

...jeg og mannen min har så smått begynt å føle oss fortjent til ei uke alene snart,det er jammen lenge siden...men det er ikke lett å få det til...alt bør helst skje i vinterferien,men det er jo ikke praktisk gjennom-førbart for da har jo ungene også fri....så lett er det ikke,enten det er sånn eller sånn...

Fredag 4.1.13 ...opp med oss,så er vi ferdig med vekkerklokka for denne uka...ah,deilig...man kan jo rett og slett bli bortskjemt...jaja...da får vel mamma og pappa flytte mer ut av jula vi da mens ungene går på skolen...

...det er jaggu ikke lite det blir når alle kassene med nips og naps skal opp loftstrappa igjen...stønn sier nå jeg da...og denne gangen er det orden i rekkene med start fra 1.12,så vi skal slippe å leite gjennom all julepynten for å finne det vi  trenger til første søndag i advent...

Mandag 7.1.1 ...vi må inn og få tatt blodprøve i dag til cellegifta i mårra...like spennende hver gang dette...bare så irriterende å kjøre den turen for så lite...grrrr...så får vi bare håpe at den holder seg over det magiske nivået på 10...

Tirsdag 8.1.13 ...ringte inn på mårran i dag for ikke å få en bomtur på blodprosenten...10.9!!...kan jo ikke klage,så da er det bare å komme seg av gårde...skal være der 9.30,så med kjølehetta blir det 6 timer på poliklinikken...akkja...man får lide for skjønnheten blir visst det evige repertoaret,greit å få ei seng å ligge i iallefall... 

Fredag 14.01.13 ...hopper noen dager frem i tid...stod som vanlig opp med ungene klokka 7...vi spiste frokost og fikk ungene ut dørene...hadde snaut satt meg i sofaen igjen,så måtte jeg bare stupe ut på do for å spy...formen var heller ikke god,så mannen min ringte inn til 1k etterpå...

...der kjenner de meg jo fra før,så de sendte en ambulanse med en gang,så det bar med blålys til sykehuset...jaja,da var vi i gang igjen...det ble tatt undersøkelselser,blodprøver,blodtrykk og etterpå slukna jeg bare og sov som en stein...

Lørdag 15.og Søndag 16.1.13 ...ble dårlig med søvn natt til i dag sovet så og var sjeleglad da jeg fikk dra hjem igjen på helgeperm utpå ettermiddagen,etter noen endringer av medisiner...deilig...det skjer jo ingenting på denne plassen likevel så det var godt å komme seg hjem...

...fantastisk vær å komme hjem til...iskaldt og flott...får håpe det varer lenge...kunne jo tenkt meg litt igjen snø også jeg da... Det ble ei deilig helg hjemme hvor jeg iallefall fikk gjort litt...så blir det spennende å se om blodprøvene holder til ny cellegift i mårra...



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar