onsdag 2. januar 2013

4.cellegift!!

Onsdag 2.1.13 opp og hopp...til vekkerklokka 7.45...stønn...ikke kjekt å høre den lyden igjen...og jeg fryser som bare nøkken...jeg har ligget med hånden utenfor dyna,så den er helt gjennomkald...jeg trakk den inn ei stund før klokka ringte,men da jeg sto opp frøys jeg så gebisset skrangla fremdeles...brrr...

...jeg fikk klærne på meg i en fei,de hang klar på badet...neste post er frokost,men jammen rant tida litt i fra meg så jeg kom meg ikke ut av huset til den tida jeg hadde tenkt...må jo ta blodprøve først på sykehuset og nå er det jo slutt på ferien og sikkert fullt hus...

...jaja,jeg kom dit 9.10 og blodprøven ble tatt 9.30 og da hadde hun selvfølgelig gått opp med ø-hjelpsprøvene rett før det var min tur...typisk...!!!...jeg med min usedvanlige flaks....jaddaaa...så var det å venteåvente...

...da jeg omsider kom meg inn på poliklinikken ble jeg møtt med en ismaskin som var i ustand,men som mekanikeren var i gang med å se på...heldigvis var det ikke så store problemer og fort gjort,vi måtte fremdeles vente på resultatet av blodprøvene...

...da svaret omsider kom var blodprosenten 11,6...juhuuu....dette blir jo bare bedre og bedre for hver gang...da er det bare å sette i gang med bestilling av cellegift,på med kjølehetta og sette i gang...alt gikk problemfritt som vanlig...

...da klokka var 14.15 var jeg ferdig med frysetida og fikk plukka av meg siste rest av utstyr...deilig...rett i vasken og spyle av balsamen i lunka vann og på med ull-lua...deilig,ikke ofte jeg sier det om ull...inn i bilen og hjem med oss...

...prøvte meg på en kvil men Lukkøye svikta meg så det ble bare å slappe av,men det er jo greit det også da...så sover jeg vel desto bedre i natt da...greit nok det...kvelden ble bare mat og avslapning...i dag hadde jeg faktisk rømmegrøt til middag,DET er lenge siden gitt...mmmm...

NÅR DET GJELDER TALL OG SIKKERHETSKODEN SOM DERE IKKE FÅR TIL Å LØSE:
Nå har vi testet ut dette: dere trenger kun å skrive bokstavene,ikke noe mer. Så håper jeg at dere får det til NÅ da!! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar