søndag 10. oktober 2010

Grå,rolig søndag..

Søndag 10.10.10 En søndag er over...det ble en lang og grå søndag...skodda hang helt ned til bakken og der henger den fremdeles...typisk..akkurat i dag som jeg hadde tenkt å kose meg i sola helt til jeg skulle hente ungene...men den gang ei..nei bestemor..jeg skulle nok hørt på deg og utsatt jobbinga til søndag og slanga meg i solstolen på lørdag..feil prioritering...-men de HADDE jo meldt sol til i dag...det ble en aldeles rolig dag foran pc-en isteden..(ok...ikke helt...støvsugde i kjelleretasjen da...)

Mannen min ringte i ettermiddag..han blir stående ei uke ekstra så det er enda ei uke til han kommer hjem...derfor la jeg litt nye planer som dere ser under...småfrøkna var ikke helt blid på at pappa skulle være lenger ute,men jeg trøsta henne med at nå får han holde seg hjemme ei stund etterpå...han har hatt noen kjappe,tette turer nå...greit nok for meg at han er lengre ute,men ikke helt populært for hennes del nå...

Jaja..ungene er tilbake etter ei helg med mange opplevelser..planer er lagt for uka som kommer,vi skal ha høstferie nå...på torsdag kjører vi til storesøster og mannen hennes i Kristiansand og blir der til søndag..fredag tar vi en dag i Dyreparken/Badeland...ungene jublet da planene kom for en dag..ei stund siden de har vært hos storesøster på besøk nå,og så få en tur i Dyreparken da!!!...litt kjekt å ha noe å gjøre også når det er ferie...ikke bare være hjemme....

Nå har vi nettopp sett Robinson,alle tre...men ungene var trøtte og stupte i seng etterpå...jeg må bare rydde litt her,så er det snart senga for meg også...ei uke med ungene på maten fra mårra til kveld...går nok bra det...blir vel litt kino og svømmehall for å holde aktivitetsnivået oppe de tre neste dagene,før vi drar til Kristiansand..(og jeg håper å lure inn noen treningsøkter innimellom også...) Senga og boka roper,folkens...(må nok slukke lyset før 00.30 denne natta...hihihi...) God natt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar