torsdag 10. februar 2011

.. trening og litt til..

Onsdag 9.2.11 ..opp og hopp..den vanlige tralten venter...men gleden over å kunne stå opp ganske så frisk og rask hver eneste dag,se DET kan ingen ta fra meg..en dag er det slutt på de tidene og da kan jeg bare tenke bakover til de gode dagene som var...men livet er her og nå!! Og jeg er i toppform til tross for litt småtteri..pyttsann...

Ruller avgårde klokka 8.30 som vanlig..treninga venter..første timen i dag var ukas verste pes...bodystep..armer og bein i øst og vest i hurramegrundttempo...pjuh..men kjekt er det jo likevel,da..hihi..hvis ikke hadde jeg ikke vært her...

..bodybalance var neste time..konklusjonen av den timen er at dette ikke var noe for meg...ikke første del av timen i allefall..altfor mye press og vekt på bekken og lårhals gjorde at jeg nå sitter med ei vond hofte..den med kreft i...hmm...

..skulle bare kutta ut med en gang jeg kjente at dette begynte å gjøre vondt i den vonde hofta mi..men nå har jeg lært...tror jeg...ikke fortsette å gjøre sånt som gjør vondt...jaja...man lærer så lenge man lever har jeg hørt...hihiihi...

...etterpåhentet jeg medisinene mine på apoteket(tok 30 minutt...grr) og kjørte jeg rett hjem etterpå...hadde vondt og var litt lei...middagskvil neste...håpte at det skulle hjelpe,men hofta var ikke bedre etterpå slik jeg hadde håpet...hmmmm..hva er det som har skjedd,tro??

...småtrolla skal på speidern i dag..Småfrøkna først..Broremann neste...problemet var bare at 18.10 leser han på lista at de skal være på Isbanen 18.30 i dag....jææælp...det hadde vi glemt...full fart på med varme klær og vente på gubben som er nede og henter Småfrøkna...

..når de kommer tar jeg med meg begge ungene like godt og hiver oss i bilen...er der ganske så nøyaktig klokka 18.30..jeg låner skøyter til ungene og tar meg en tur inn på senteret..får bare kjøpt meg en Flow-link til pulsklokka mi,prøvd noe treningstøy,så ringer mobilen...Broremann vil ikke mer,så da er det bare å gå ned igjen..

...vi blir værende der til 19.30,da er vi kalde som fy og det er heldigvis slutt...deilig å komme inn i bilen og få på varmeapparatet...brrr...vel hjemme er det masse vått tøy som må henges til tørk...ungene spiser kveldsmat og det blir kos foran tv-en ...jeg ser i grunnen svært lite tv nå av en eller annen grunn...jaja..no problem det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar