lørdag 21. mai 2011

...lørdag...ryddedag...

Lørdag 21.5.11 ...9.30...kanskje på tide å stå opp???,kanskje det...får være måte på selv om man har fri...hhihihi...frokost og pc-lesing først...sååååååå...skal jeg omsider rydde i kleskapet,ta vekk vinterklærne og fylle på med sommerklær...???...

...joda...mange timers arbeid,det begynner å komme seg nå...har til og med noen ledige hyller...jasså,kanskje det beyr at jeg må shoppe litt mer...???...mens jeg har rydda har mannen min jobba ute med å legge nytt gulv på terrassen...det blir fint,hvis han nå bare rekker å gjøre det ferdig før han drar ut igjen...hmm...

...har vært flere ganger nede hos Storebror for å se om han er våken...dette er det som møter meg hver gang:
Og her har dere også beviset på at ungdommen sover med pc-en på...for all del...de må ikke gå glipp av noe...hihi..den som sover synder ikke...men snorket gjorde han....hihih...og hvordan han klarer å sove med det lyset midt i fleisen forstår ikke jeg...
I 12-tida stod han endelig opp...jaja...sovehjerte har han iallefall...i løpet av de neste timene hører jeg at han spiller på noen av instrumentene han har...blokkfløyte,fiolin og 1 gitar med stålstrenger,1 gitar med nylonstrenger...i tillegg har han elektrisk gitar og piano...har jeg glemt noe da???...og han mestrer samtlige instrument,selvlært...må jo få skryte litt,da...hihi...hva blir det neste???...kontrabass???

...i kveld har jeg laget muslirundstykkene mine som har stått på vent,på tide det ble gjort nå...
...så dette...
...ble til 37 slike...
Og nå er det snart på tide at jeg finner senga...i morgen kommer en ny dag....

2 kommentarer:

  1. Hei ser dere har hatt en fin 17 mai osv. samma her... ser du lager både knekkebrød og rundstykker. Har du prøvd lavkaloribrød. det er jo snart bikini tid nå noe må gjøres.eller hva ? he he ikke lett!! men no problem men er jo greit og få på seg sommerklærne fra ifjor. ha en fin søndag.klem mia

    SvarSlett
  2. Hei Mia! Nei,brødbaking har jeg ikke kasta meg på...rett og slett fordi jeg bare spiser knekkebrød...det er svært sjelden at jeg spiser brød,som oftest bare hvis jeg er på besøk og de ikke har knekkebrød...bikinien har jeg brukt mange ganger allerede,så jeg vet at den passer...ellers så er det jo greit med bunaden for å se om en har lagt på seg siden i fjor...passer jeg den,går det greit med bikinien også..
    Klem fra meg!!

    SvarSlett