søndag 3. juli 2011

...syforening og litt kluss...

Torsdag 30.6.11 ...opp og hopp...i dag ser jeg iallefall solstråler innimellom skyene...men vi får nå se da...opp kl 7.15 i dag,MED vekkerklokke...grrr..det kommer en innstallatør av alarm klokka 9.20 i dag(som egentlig skulle komme i morgen kl 8),men jeg tror jeg må ringe og høre hvor lang tid han bruker,jeg har ikke tid til å sitte her i hele dag..skal ut...

...mens jeg ringte i den ene telefonen ringte han på den andre...han var heller ikke informert om at han skulle komme i dag...den beskjeden hadde han fått klokka 8...han lurte på om jeg ikke heller ville at han skulle komme i morgen som var avtalen...YESS!!...jeg ble bønnhørt...så da sto jeg opp kl 7.15 til ingen nytte(jeg måtte gjøre div i huset før han kom..hihi)...grrr...

...klokka 10.15 dro jeg avgårde for en siste syforening før ferien for oss som ikke er helt go`e...hihi...kreftdamene ja...mye å snakke om og tida går fort...ungene ringte 2 ganger med engang jeg kom innenfor dørene,krig i heimen...måtte si fra at de IKKE skulle ringe flere ganger og måtte være snille unger...

...så var det hjem igjen for å få gjort unna det jeg ikke gjorde på morgenen siden han ikke kommer før i mårra...klesvask til ungene som skal på tur i mårra og det ble jammen meg en liten time og to på solsenga også...ingen skal få si at ikke jeg nytter tida godt...uteblomstene trengte også litt omsorg etter å ha stått under tak i noen dager for å unngå regnet...
Småtrolla som storkoser seg i pøsregn på trampolinen,men dere ser ikke regnet...de storkoste seg...vannslangen ble også tatt frem,som om det ikke var vått nok fra før...jaja...Småfrøkna med dusjhette på håret...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar