søndag 3. juli 2011

...vi får alarm...

Fredag 1.7.11 ...opp kl 7.15...stønn...var det noen som snakket om ferie fra vekkerklokka...hmm...på med klær og siste tur med støvsugern...nøyaktig klokka 8 kom han...han holdt på i nesten 5 timer før han var ferdig,så da var en fordel å ikke ha noen andre planer,ja...innbruddsalarm med oppmøte av vekter,brannalarm direkte tilkoblet brannvesenet...

...diverse alarmer ble prøvt før han gikk...du kan si det slik at ALLE dyr stupte ut på terrassen i skrekk av den forferdelige lyden...den eneste som ikke leet på ørene eller kroppen var Gissebassen...nei,han er ikke døv,men tok støyen med stor ro...vi har pet-sensor siden vi har dyr inne om natten...huff,alarm er skumle greier,men jeg ga meg etter mange års masing...

...etter at han hadde gått måtte jeg gjøre ferdig pakkinga til ungene....de skal på ferie ei uke på Sørlandet...heldige unger,de får nok bedre vær enn meg...men jeg skal være ærlig og si at jeg ser frem til denne uka alene hjemme...jeg er sliten etter å ha vært alene med ungene så lenge...

...det skal bli godt å bare ha meg selv å ta hensyn til og jeg skal nyte dagene...det har vært mye i det siste,av sånt som sliter ut hodet mitt...og når hodet blir utslitt følger kroppen etter...

...ungene ble hentet i 16.30-tida,da hadde de vært klar et par timer,med samme spørsmål flere ganger...er det lenge til de kommer???...de kom,og kjørte,nå er huset mitt og stillheten senket seg...og jeg la meg på solsenga for å nyte de siste strålene der før sola forsvant...kvelden og natta er mi...

...da jeg hadde lagt meg og alarmen var satt på lå jeg og funderte litt på dette med pet-sensoren...hva ville skje hvis kattene hoppet opp på stolryggen i løpet av natta...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar