søndag 3. juli 2011

...uleuleuleuleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......!!!

Lørdag 2.7.11 ...klokka 04.30...uleuleuleuleuleuleuleuleuleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...jeg kasta meg ut av senga,ned i gangen for å slå inn koden...endelig ble det stille...det var rett før hjerteinfarktet tok meg...død og pine!!!!...mine bange anelser ble som forventet ja...en katt har nok hoppet opp over de ca 50 cm som er grensa for at alarmen slår ut...

...jah!!!,da var det ikke mye vits i pet-sensor...det er jo nok at de vifter med halen,så er jo den grensa nådd...hihi...det blir INGEN katter inne den neste natta,nei...jeg prøvte å legge meg til å sove igjen etter å ha slått alarmen AV!,men jeg trengte ei stund for å roe ned hjertet igjen...neste gang jeg våkna var klokka 9.30...

...en rolig morgen,frokost,pc og aviser...ingen som maser om noe som helst...ingen som trenger hjelp...ingeningeningen,bare meg selv,ahhhh...i 11-tida kom faktisk sola også,så da var det bare å hive seg ut på solsenga...men hvor lenge var EVA i Paradiset??!!...det varte vel to timer,så var det slutt på den moroa...

...tok meg en liten handletur på Kiwi,en tur med Yezzy og så kom regnet i 15-tida...da var det fram med strikketøyet og bare slappe av...jeg så på det royale brylluppet i Monaco,men jeg synes det var litt kjedelig...og kyssinga da...hun presset jo skuldrene framover i stedet for leppene...jaja...og kvelden ble stille og rolig...

...og i kveld er det INGEN katter som får være inne når jeg går og legger meg...da satser jeg på ei GOD og STILLE natt...zzzz...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar