mandag 28. november 2011

Full rulle..

 Mandag 28.11.11 ...skal komme sterkere tilbake med blogging denne uka...har kranglet hele forrige uke med en pc som ikke gadd å bry seg om min kommando...den skjiten!!!..

...ny uke,nye muligheter...travel morgen og formiddag i dag...en dusj sto iallefall først på timeplanen da jeg stod opp,før jeg vekket ungene...så gjenstår det å se om jeg kommer meg ut av dørene like rein og tørr som jeg var to minutt etter dusjen...

...først må jeg få ungene ut døra og på skolen because the king has left the building(hihi)...så er det på med reine klær og avgårde med meg...skal på biblioteket først for å levere bøker,men siden de ikke hadde åpnet enda så fikk jeg faktisk tid til å fylle opp tanken på bilen før de setter opp prisene igjen...

...fysioterapien(massasjen) i dag var en sann tortur...det ble fokusert på ryggen i dag siden jeg hadde det akutte smerteanfallet i går...timen var en sann tortur,det var mye spenninger og mange vonde plasser,men det var vanskelig for henne å svare på om det var økning av kreft som var årsaken eller noe annet...

...neste post var legesenteret...først blodprøver,og her var det full rulle i dag...jeg fikk ikke åpnet munnen og sagt at jeg skulle ha den minste nåla og bandasjetapen istedet for vanlig tape som river av huden min,før hun hadde gjort klar både nåla og den vanlige tapen...

...men hun måtte pent bytte nål og finne den andre tapen...etterpå måtte jeg sette meg og vente igjen,det var 5 minutt igjen til jeg hadde time klokka 10.30 på skiftestua for å få satt Faslodex-sprøytene mine...jeg spurte ei sykepleierske som sprang forbi om hvem som hadde meg i dag og fikk navnet...

...5 minutt over tida mi sprang tilfeldigvis hun som skulle ha meg forbi og jeg lurte på om hun var klar??...hun kikket bare på meg og sa at hun skulle ikke ha meg...joda,de sa nettopp det til meg...hun sjekka det opp og det stemte,men det hadde vært så travelt med blodprøver at hun hadde hjulpet til der,så hun hadde ikke fått med seg at hun skulle være på skiftestua...

...jaja,jeg fikk da sprøytene mine,heldigvis at jeg spurte,ellers hadde jeg blitt sittende lenge der,tror jeg...samtidig kommenterte jeg det at det virket som det var et hastverksarbeid inne på blodprøverommet,og det er vel ikke helt som det skal være...feil kan fort skje,og det var hun enig i...


Mannen min fikk beskjed i dag om at han reiser offshore den 1.12 og kommer ikke hjem før den 22.12,så da måtte han bare hive seg rundt og få opp julelysene ute,resultatet ble like bra som alltid...jul er lys og glede,sier nå jeg da...hihihi....

...nå i kveld må jeg si at ryggen er megavond,det brenner og koker på hele tavla...jaja,det kan jo bli spennende å se hva som dukker opp på bildene etterhvert da...i mårra er det Zometaen som står for tur...skal være på sykehuset 9.30....stønn...aldri fred å få!!!

1 kommentar:

  1. Hei Synni!

    Imponerende hvordan du hele tiden står på og gjør det beste ut av hverdagen. Du er utrolig flink til å skrive og sette ord på ting, og det virker som du har en god porsjon humor som en naturlig del av din personlighet.

    Lenge siden jeg har kommentert her, har vært en del tunge stunder i forbindelse med samlivsbrudd, men når jeg tenker på hva du og andre med alvorlige sykdommer går gjennom, så er de fleste andre problemer bagateller. Jeg er innom siden din nesten hver dag og har stor respekt for måten du takler sykdommen på, og for at du tør å stille krav til helsepersonell. Og så virker du som en utrolig flink og god mor :)

    Håper smertene dine i ryggen er forbigående.Jeg ønsker deg og dine en fin adventstid med kos og gode dager.

    Klem fra ukjent kvinne

    SvarSlett