onsdag 30. november 2011

Sykehuset igjeeeeeeen...gr....

Tirsdag 29.11.11 ...jada,da er vi i gang igjen..opp og hopp..stormen uler utenfor vinduene,godt og varmt,og ikke minst tørt i senga(til en forandring!!!!),meeeen ungene skal opp og sykehuset venter..,men det nytter ikke å hvile på laurbærene her nei...

...var på sykehuset bare biiiiittelitt over tida,men sykepleieren stod allerede og ventet på meg,men de har ikke vondt av å vente på oss pasienter innimellon..hiihi..hun hadde gjort alt klart da vi kom inn så jeg var ferdig i løpet av 20 minutt,og da hadde jeg også rukket å trykke i meg et jern med vafler....mmmm.....smaker godt!!...som tidligere sagt,det er kun derfor jeg kommer...hiihihi...

...jaja,bare å komme seg hjemover igjen,har noen ærend jeg skulle ha gjort og etterpå må jeg ha meg en kvil før vi begynner med lekser og middag...

...i kveld har jeg og Småfrøkna hatt julegavepakke-verksted...massevis av pakker som ligger i poser og esker som trenger papir og lapp på seg,og da er det godt å få dem unna så det ikke baller på seg...får litt nåia av å tenke på alt som ligger der og skulle vært gjort...

Full rulle på kjøkkenbordet...dere skulle bare sett rotet på gulvet...hihi...

Denne julegavebagen er glimrende synes jeg...både til å samle julegaver i(istedenfor 20 poser) og fin til å ta med seg julegaver hvis man skal bort på juleaften...den rommer utrolig mye...målene er 76cmx30cm og er 60 cm høy...fås kjøpt på Europris for 25 kr,flere forskjellige motiv...
...vi jobba i nesten 3 timer og da var nakken min helt gåen(pga kreften jeg har i det området) fordi jeg da har sittet de timene med bøyd nakke...jadajada...jeg vet at jeg kunne tatt det i flere omganger,men jeg synes det er best å få dem unnagjort med en gang og bli ferdig...

...det var utrolig godt å få lagt seg etter denne jobben...det trengs...zzzz...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar