søndag 27. november 2011

Tid for kontroll-bilder igjen...

Onsdag 23.11.11 ...opp og hopp 6.30 i dag,og da hadde mannen min stått opp for en time siden allerede og forlatt huset...jeg skal inn på sykehuset i dag til skjelettscintiografi og skal være der 8.15,så først er det full rulle for å gjøre ungene klare,før jeg må gå 7.30...

...har såååå lite lyst,ja..særlig når det er så tidlig og det blir sånn pustogpes om mårran...synes det er litt greit at ungene har kommet seg avgårde før jeg drar og jeg er som kjent meeegamøøøkkalei av å reise inn til sykehuset...sutresutre...jaja...

...etter at jeg hadde gjort meg klar selv var det å sørge for at ungene fikk på seg klærne og spiste frokost før jeg gikk...Småfrøkna skal på tur med klassen i dag,på grilltur i skauen,så hun skulle ha med seg grillmat og ved også i tillegg til det vanlige...

...klarte å komme meg avgårde bare 5 minutt forsinket,og rulla inn i parkeringshallen i god tid til en forandring,faktisk...var spent på hvem jeg fikk i dag,det var jo selvfølgelig ei ny og jeg spurte om jeg kunne få "han med brillene"...

...hun lurte på hvorfor jeg ville det,så jeg sa at jeg hadde vanskelige årer og han treffer på første forsøk,mens andre bommer både 2 og 3 ganger...men hun VILLE jo selvfølgelig prøve,for jeg hadde ikke hatt henne før og hun var såååå erfaren når det gjaldt å stikke...tror dere jeg ble møkksur eller???...

...BLÆH,gjett om jeg var sur og håpte at hun bomma!!!....selvfølgelig så traff hun jo...jaja...inn med uranen,ut med meg og velkommen tilbake klokka 11...

...jeg var dautrøtt den tida jeg satt og ventet og den ubestemmelige svimmelheten er tilbake igjen...det var bare såvidt at jeg ikke sovnet der jeg satt og prøvte å lese,så da jeg endelig var tilbake og skulle legge meg på fjøla for fotografering sovna jeg med engang de satte igang maskinen...

...20 minutt senere var jeg ferdig og skyndte meg tilbake til bilen og så frem til å komme meg hjem og få meg en liten kvil før ungene kom hjem...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar