søndag 4. desember 2011

Juleshopping!!

Lørdag 3.12.11 ...jeg hadde satt klokka på ringing klokka 10,og godt var det,for jeg sov som en stein da den ringte...jaja,på tide å dra seg opp og se hva ungene holder på med...

...det var rolig i leiren da jeg kom ned,så jeg satte meg til med pc og frokost og hadde en rolig morgenstund...well...det nærmer seg vel formiddag nå kanskje...jaja,samma det...vi har fri...da jeg gikk sa han jo at jeg kunne få lov til å si takk for torturen...

...bomstikkene fra sykehusbesøket mitt ser enda verre ut i dag enn det gjorde i går...folk kommer vel til å tro at jeg har blitt mishandlet sånn som jeg ser ut...det har jeg jo forsåvidt blitt også...




...i dag skal jeg og Småfrøkna på shopping...må få handlet litt flere kalendergaver til Broremann og noen flere julegaver...må en tur innom biblioteket også,så vi skal nok få dagen til å gå...

...joda...vi fikk da shoppa litt...vi var faktisk på M44 i over 4 timer!!!,det er leeenge siden jeg har vært SÅ lenge på shopping...det ble både kalendergaver,julegaver,bursdagsgave,klær til meg og klær til ungene...hadde ganske mange poser...og det var faktisk Småfrøkna som begynte å klage på at hun var trøtt,ikke meg!!...

...men jeg må jo si at da vi kom hjem i 18-tiden spiste vi middag og etterpå måte jeg hive meg nedpå en liten time...

...den vinteren vi hadde i går forsvant like fort som den kom...plaskregnbygene har stått i kø i dag,sammen med vind,så den julestemninga som var ute har plutselig forsvunnet...jaja,den kommer vel tilbake...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar