mandag 5. desember 2011

Ny uke,nye muligheter..

Mandag 5.12.11 ...ja,da var det mandag igjen...ny uke,med nye ting som skjer...ungene er raskt oppe for tida,pakkekalenderen venter...ellers så var vi overrasket da vi stod opp til en kvit morgen i dag...hurraaaa!!!...mamma er like fornøyd som ungene,nå ble det jul i stua med en gang...utrolig hvilken følelse den snøen gir...

Blåtimen i hvitt vinterlandskap...vakkert...
...heldigvis satte Storebror og en kompis på piggdekkene mine i går,så jeg er skodd til været som de har meldt videre denne uka...

...stille og rolig dag i dag...skal ingen plass,det er sååå deilig...kroppen har ikke vært så verst de siste dagene,men jeg har en liten mistanke om at det er en smule spredning på ryggtavla mi...ellers har jeg brukt en time på innpakking av litt flere kalendergaver og et par julegaver...


...jeg skal inn i mårra for å få svar på den 3-månedlige kontrollen...atter en gang er det cellegift-spøkelset som lurer i skyggene...jeg har IKKE lyst...håret mitt er lengre enn noen gang...har jo alltid hatt langt hår,men denne gangen har jeg latt det bli lengre og lengre,sikkert fordi jeg vet hva som venter...før eller siden...

...jeg har sittet og sett på finalen i 71 gr N...tenk at den lille,unnselige,beskjedne jenta Birgitte,som i forkant har kjempet mot spiseforstyrrelser,skulle gå hen og ta seieren over alle deltakerne...det er helt utrolig...man trenger ikke alltid å være den største,sterkeste og barskeste for å vinne...hurra for deg,Birgitte!!...

...blåmerkene etter stikkinga for 5 dager siden blir bare verre og verre,det sprer seg liksom bare mer og mer utover hånda...det ser jo ut som om jeg er knallbrun på den hånda de har stukket i...jeg er sikker på at folk tror at jeg er mishandlet både lenge og vel,men en dag forsvinner de vel...men hvis det er slik jeg skal bli seende ut hver gang jeg skal ha veneflon så ser jeg ikke frem til det...

...nei...det er vel på tide å komme seg i seng snart...i mårra er det sykehuset som venter,så får vi se hva de har for noe nytt å fortelle der...akkja...

2 kommentarer:

  1. Hei Synni! Cellegift, spredning og ikke minst hår! Til nå har jeg fått cellegift som ikke tar håret.... Det er bra for da ser jeg ikke så kreftsyk ut. Nå til torsdagen skal jeg til Drammen og få vite om cellegifta hjelper på meg. Håper inderlig den hjelper!
    Så flott at du var fornøyd med prøvene. Det betyr så masse! Ha ei flott adventstid :-) Hilsen Berit

    SvarSlett
  2. hei Berit!
    Beklager litt seint svar,men her er det prioriteringer på rekkefølge ute og går.. :)
    Så heldig du er som får beholde håret...når jeg kommer dit må jeg ta den samme jeg har hatt tidligere,FEC 60,og da ryker det igjen..du har fått svaret ditt nå,håper det ble positivt for deg også.
    Juleklem fra meg.

    SvarSlett