søndag 1. april 2012

Dager i sol og varme...

Onsdag 28.3.12 ...nok en deilig dag i sola...vi så vel en sky tror jeg,det var det hele...vi har kost oss hele dagen...Lillegullet fikk prøvt sin nye flytefugl og spreller med beina så det suser etter...ingen tvil om at han synes bading er toppers...

...hofta mi er et kapittel for seg sjøl...jeg lurer virkelig på hva som er galt...hadde jeg hatt mere med meg av oxycontin tror jeg at jeg hadde prøvt en opptrapping av den for å se om det hadde hjulpet,men det har jeg jo ikke...

...jeg har dosert alle medisiner for 16 dager og tok med meg ekstra OxyNorm,men den er bare hurtigvirkende,så det er den jeg må ta ekstra av,men jeg synes ikke de har noen særlig effekt...akkja...

...etter middag i kveld ble det litt mysing i de få butikkene som er på hotellet...jeg og Storesøster prøvte oss på litt pruting i veskebutikken,men han ville ikke gå med på den prisen vi ville gi,men både jeg og Storesøster er like sta,så vi ville heller ikke gi oss...

...det er veskebutikker borti Soho-senteret også med akkurat de samme veskene,så vi skal nok alltids få oss vesker...etterpå gikk vi bort i det arabiske hjørnet for å prøve oss på vannpipene...jeg har såvidt prøvt før,Storesøster har bare hørt om det og hadde veldig lyst til å prøve...

...vi ble sittende der en god stund,men den smaken vi hadde fått var ikke den helt store syntes vi..skulle nok tatt vannmelonsmak,den har jeg smakt før...vi fikk en fruktblanding eller noe sånt...da barnediscoen satte i gang kl 21 heiv Broremann seg med i dansen...Småfrøkna er nok for sjenert på det området...

Torsdag 29.3.12 ...opp til vanlig tid,sola skinner....inn med frokost,ut med oss...ingen som har lyst til å bli liggende i sengene når all denne herligheten lokker rett utenfor vinduene...klientellet på hotellet skiftes ut med jevne mellomrom,men det er ikke mye nordmenn her...russerne og italienerne er nok de det er mest av...jaja...klarer oss sjøl vi...

...masse kos med Lillegullet til mormor,det nærmer seg slutten på ferien deres nå...snufs,blir rart og tomt uten dem her...

...i kveld hadde jeg og Storesøster oss en liten times tur bort på Soho,mens ungene passet Lillegullet som sov i vogna si på vårt rom...det ble et par turer frem og tilbake i de to veskebutikkene vi hadde vært og myst i der borte...

...de bare lo av oss for hver gang vi gikk inn og ut,men jammen endte vi opp med hver vår veske,like,bare forskjellig farge,til en pris vi var fornøyde med...så kunne han sure på hotellet vårt bare ha det så godt...hihi...

...da vi kom tilbake så han oss og kom springende etter oss og lurte på hva vi hadde kjøpt...vi svarte som sant var,vesker...da ville han vite hva vi hadde betalt for dem,men da sa vi bare at det var en hemmelighet...han ropte flere ganger etter oss opp i gangen,men vi sa jo selvfølgelig ikke prisen...hihi...ble nok en dårlig kveld for ham...

...da vi kom hjem lå alle tre og sov sin søteste søvn på rommet vårt...først trodde vi at de tullet,men neida...de sov alle sammen...jaja,sånn går det når de legger seg under dyna for å slappe av...men det viktigste var jo at de sov da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar