tirsdag 3. april 2012

Ny uke!

Mandag 2.4.12 ...i dag er det Aquapark som står for døra...etter frokost satte vi oss litt ut ved bassenget frem til vi ble henta klokka 10...vi måtte uansett ut for å hente håndklær som vi måtte ha med,så da kunne vi bare slappe av litt etterpå...

...vi fikk 6 flotte timer i badelandet...da var ungene temmelig fesne av å springe opp hundreogørten trappetrinn...Broremann klaget på at han var sliten i beina på kvelden...hihi...de fikk iallefall sklidd seg litt...jeg var bare med på en,i ei mega sklibalje...

...tok ikke sjansen på å utfordre helsa flere ganger,så ungene fikk underholde seg selv,mens jeg koste meg på solsenga...da Småfrøkna la seg på kvelden konstaterte hun at senga gynget sidelengs og frem og tilbake...tydelige etterdønninger der,ja...

Tirsdag 3.4.12 ...bassengdag i dag...kan ikke ha to fysiske utskeielser etterhverandre...man må jo ikke slite seg ut...hihi...var litt skyer frem og tilbake på formiddagen i dag,men det ble bra etterhvert...man kan ikke klage,vi har tross alt hatt noen fantastiske dager...

...egentlig var planen at vi skulle inn til Naama Bay og myse litt i kveld,men det ble utsatt til i mårra kveld i stedet...så da gikk vi bare rett hjem etter middagen...jeg har så smått begynt å pakke litt i kveld,sånn som er ferdig brukt...godt med det som er gjort...

...hofte og korsrygg kommer seg saaakte men sikkert,men er laaangt fra bra enda,så vi får jo se hvor dette ender hen da...

4 kommentarer:

  1. Hehe må le av hun som gynger i senga;) Herlig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Ja,måtte le selv jeg,av den kommentaren!
      Klem fra meg!

      Slett
  2. Det er jo slik at når jeg leser dine kommentarer om hvordan kroppen reagerer på varmen, så må du jo vurdere flytting til Afrika :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Egil!
      Kunne glatt ha bodd her nede jeg!! Men måtte jo hatt noen turer hjem til Norge innimellom..hiih...
      Klem fra meg!

      Slett