tirsdag 26. juni 2012

Slaraffenliv...



Mandag 25.6.12 ...ahh...jaja,i dag våkna jeg ikke før Småfrøkna kom inn 8.30 og lurte på om vi skulle stå opp snart...8.30 var nemlig den grensa jeg hadde satt for stå-opptid...vi har jo ferie!!!...

...klokka 9 var vi klar for å spise frokost...vi kom ut til et nyyydelig vær,som vanlig...det er det som er så deilig med Egypt...samme fine sommerværet,hver eneste dag...ingen skyer i sikte noen plass...

...etter frokost ble ungene med i Kids-klubben...klokka 10 var det klatring i hinderløype oppe i høyden...med hjelm og klatresele på gyngende grunn...det var visst kjempekjekt...måtte visst være med flere ganger på det...

...ellers så ble dagen tilbragt ved bassenget...men nå begynner ungene å få såpass farge at vi kan gå halve dagen på stranda i mårra...og videre fremover...så får vi gjort litt av hvert...og sjøen er jo fantastisk her med koraller og fisker i masse flotte farger....

...og så har jeg gode nyheter...hofta er helt god...om det er varmen,eller mine mange selvpålagte svømmeturer i bassenget som har gjort det vet ikke jeg,men kjekt er det jo uansett...får bare håpe det varer...

...jeg satte ungene til å gå ned på bunnen av bassenget og så komme opp mens jeg knipset i vei for å ta undervannsbilder fra overflata...jeg brukte bare Iphonen,men det ble masse artige bilder utav det...her skal dere få se noen...


...senga er et annet kapittel...den er STEINHARD!!!...forstår ikke at de ikke kan klare å skaffe noen mjuke madrasser på hotellene i syden...???...det er stort sett det samme problemet over hele linja...

...dumper du ned på senga blir du sittende pang i ro,akkurat som om du skulle satt deg på en stein...lurer på om de har sånne madrasser hjemme også...???...selv med min medbragte Tempurmadrass oppå våkner jeg med liggevond hofte...så her er sengene ekstra ille..

...jaja,det er vel for at vi ikke skal bli liggende for lenge i sengene fordi de taper penger på oss da...hihi...jaja,fine blomster rundtom er det iallefall og noen av de lukter himmelsk...bare MÅ ta noen bilder av dem også...

...ut på farta i kveld også for å spise og handle drikkevarer(fremdeles brus og vann,ja...),men i dag var vi enige om å komme oss kjapt hjem igjen...så da vi kom hjemover rundt 19.30 møtte vi de som var på vei ut...er igrunnen ofte sånn...hihi...

1 kommentar:

  1. Uff da, stakkars deg og dine, med de harde madrassene:((
    Flotte bilder av barna, under vann!

    Fortsett og NYT ditt slaraffen liv ☼☼☼

    Ferieklem

    SvarSlett