søndag 24. juni 2012

Vi er i Egypt!!

Lørdag 23.6.12 ...jaja...vekkerklokka stod egentlig på 5.15 i dag,men nøyaktig klokka 5 var det en mistenkelig lyd fra en av nabosengene som vekket meg istedet,så da stod jeg like så godt opp med en gang...

...5.30 satt vi allerede og spiste frokost,temmelig så alene i restauranten...vi skal ta bussen som går 6.13 fra hotellet...så vi fikk da iallefall god tid til å spise og smøre matpakker...den flymaten kan de bare ha for oss...

...da vi kom til Gardermoen var det kaos...vi stod i kø for levering av bagasje en halv time og en halv time i sikkerhetssjekk-køa...jeg hørte folk mumla om at de aldri hadde sett verre her på Gardermoen...akkja...det ble jo bare desto mindre tid å handle på...

...da vi endelig var igjennom handla vi først i taxfree-butikken...etterpå kjøpte vi ny Nintendo til Småfrøkna som planen var...Nintendo 3DS...hu var så fornøyd som bare det og vi begynte å gå nedover mot gaten vår som var omtrent i bånn av gangen...

...vi satte oss klokka 8.00 og venta på at vi skulle få komme ombord,flyet skulle gå 8.30...Småfrøkna åpna eska til Nintendoen imens...og der var det INGEN Nintendo...å død og pine!!!...nå var klokka 8.10 og gode råd dyre...

...den som måtte ta på seg løpeskoene og rase ut av gaten,passkontrollen og legge avgårde oppover gangene igjen var meg...inn i butikken,pælme eska på disken og fortelle at her var det ingen Nintendo oppi,jeg må ha ny,NÅ,flyet vårt går om 20 minutt!!!!...

...selvfølgelig...hihi...ble jeg ekspedert av en svenske og han ba så mycke om orsekt eller noe i den duren...jaja,drit i det...finn en ny eske...NÅ!!!..flyet går snart...jeg fikk en forsegla pakke og han lovte at der skulle alt være på plass og jeg gallopperte nedover gangene igjen,pløya forbi passkontrollen og var sistemann ombord i flyet...gjett om jeg var SVETT!!??!!

...du kan si det slik at jeg var gjennomvåt fra topp til tå...men heller det enn å høre på sutring i 2 uker om Nintendoen som mangla i eska...akkja...hva gjør man ikke for de man elsker...og oppi der lå vidunderet heldigvis!!!!...

...flytiden på 5t og 25 minutt var ganske så fort unnagjort med en liten sløveperiode etter å ha stått opp så tidlig,litt knask å tygge på og Yatzy og kortspill...14.00 landa vi med et ekstra lite hopp i bremsinga til 38 gr...ahhh...deilig...


...rett på hotellrommet,vrenge av seg klærne,på med badebukse og bikinier og opp i bassenget med oss...det var megadeilig å hoppe ut i det deilige bassenget og få litt sol på kroppen før kvelden kom...og vi som egentlig hadde bestillt dobbeltrom med ekstraseng fikk familieleilighet,med eget barnerom...helt greit for oss!!!


...på kvelden dro vi ned i streeten...egentlig for å spise middag og proviantere litt drikkevarer,men enden på visa ble at vi droppa hele middagen,handla brus,vann og chips og gikk hjem igjen...vi var egentlig ikke sultne noen av oss etter å ha knaska på ett eller annet hele dagen alle tre...


...det blir tidlig kveld i kveld,vi må ta igjen litt tapt skjønnhetssøvn,så er vi friske og opplagte til en ny dag i mårra...for min del skal jeg begynne dagen med spabehandling klokka 9...ahhh...deilig!!!!!...



2 kommentarer:

  1. Hei Synni!
    kos dere masse,høres fantastisk ut...
    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så herlig! Med bildene og alt ☼
    Morskjærligheten din, ligger tykt utenpå deg, minst :o)
    Tenker du var sliten og svett, ja....
    Håper dagene fremover blir fine.

    Klemmer ♥

    SvarSlett