mandag 25. juni 2012

Spa og litt til...

Søndag 24.6.12 ...opp klokka 8 i dag...må spise frokost før jeg skal til spaet kl 9...8.30 var vi klar i frokostsalen og spiste en god frokost før ungene gikk tilbake til rommet og  jeg gikk ned for å få min Cleopatrabehandling...

...først satt jeg i steambadet,så ble jeg skrubba hardt og brutalt for alt som heterdød hud... så var det inn i dusjen,neste post var skrubbing med en blanding av kokos og olje,som jeg ble pakka inn med etterpå samt en ansiktsmaske og lå med ei stund...

...etterpå var det inn i dusjen og prøve å få av seg alt det grapset...kunne trengt en til å vaske meg på ryggen ja,det var kokos overalt i bikinien...så var det inn i steamen igjen før siste dusj og siste post som var massasje...

...det var deilig alt sammen,men jeg måtte be henne begrense seg litt i massasjen så hun ikkke skulle brekke ryggraden min på midten...hadde avtalt med ungene at de kunne gå opp til bassenget og begynne å smøre seg 10.15 fordi jeg skulle være ferdig 10.30......men de brukte 2.5 t istedenfor 1.5 time,så de hadde venta ei stund og begynt å bli bekymra...og var litt sure for å måtte vente så lenge...men jeg hadde ikke klokke på meg og visste ikke at vi var så mye på overtid...

...jaja...det gikk bra det også...selv om Småfrøkna hadde ringt hjem til pappa for å spørre hva de skulle gjøre...men hva skulle han gjøre..hiihi...jeg kom jo til slutt da og alt gikk bra...

...utpå dagen hadde ungene seg en siesta fra sola på rommet mens jeg lå under parasollen og nøt freda...
...ny neglelakk på fingre og tær måtte til i kveld...nå ble det orange som skal matche den nye bikinien...hihi...etterpå tok vi en tur ned i handlestreeten og havnet på Mc Donalds for å spise i kveld...til heeelt andre priser enn hjemme...det skal jeg love dere!!!...

...jeg klarte å glemme å ta med meg ei lita veske til å ha lommeboka i denne gangen,så både i går og i dag har jeg vært på jakt etter ei lita veske...ble ikke enig med selgerne på prutinga,de var rett og slett for griske,så jeg endte opp med å kjøpe ei lita suvenirveske med Egypt på til 35 kr...så kan de bare ha det så godt!!!...har egentlig nok av vesker hjemme...
...nå ligger vi på senga og knasker diverse før vi skal legge oss for natta...det glemte jeg å fortelle...internett på rommet er bloddyrt...nesten 80 kr for en time...men gratis wifi ved bassenget...forstå logikken den som kan...gjett hva jeg valgte da??!!??...

...jo,jeg skriver på WordPad om kvelden og tar pc-en med meg opp til bassenget om dagen og legger inn blogginlegget....nei....nå lokker bassenget med sine 33 gr på meg og 37 gr i lufta...dere får ha det så bra i hvilket vær dere enn måtte ha...hihi...

1 kommentar:

  1. Jeg blir så glad, Synnøve, du er så sprudlende herlig! Du skriver bare helt toppers ♥
    Så glad du, dere, har det vidunderlig, fortjener du:)
    Du er virkelig så nydelig, perfekt med oransje til den brune lekre dama!! ;)

    Kos deg og NYT.
    Klem fra meg, og regnet høljer ned.....

    SvarSlett