fredag 22. juni 2012

Ut på tur,aldri sur!!

Fredag 22.6.12 ... HAH!!!....i dag kom jeg meg ut av senga(6.50) før de forb.... bossbilene begynte sin terror-runde i gatene våre...så det så!!...og i dag reiser vi!!..hurraaaaaa!!!...endelig er dagen kommet igjen for en liten tur ut i den store verden...

...men før vi kommer så langt har jeg fremdeles endel småting å gjøre...Småfrøkna har nettopp gått avgårde til sin siste skoledag i 4.klasse med sekken full av bare knask...og selvfølgelig en matpakke også da...hun er iallefall glad for at det er siste skoledag og første reisedag i ferien...

...Broremann skal etter planen komme hjem ca 11.00...kan tenke meg han er passe trøtt etter klasseturen...det skulle være ro 24.00 og så er de vel oppe igjen gørrtidlig tenker jeg,så det blir nok en tidlig kveld på hotellet ved flyplassen i kveld...

...ærendsrunden ble unnagjort ganske så fort...hadde jo tenkt å ha med meg sånt medisinskjema denne gangen,men siden Egypt ikke er med i EU/EØS,Schjengen så var det ikke noe skjema for dem...så da tar jeg den vanlige vrien...ferdig i dosetter...hihi...og det burde jeg IKKE gjøre sa kisen på apoteket...

...men på alle de utenlandsturene jeg har vært til nå har jeg alltid gjort det samme,uten problem,aldri blitt stoppet eller fått noen problemer...og jeg har dem alltid i håndbagasjen...jaja...lykken står den kjekke bi,sier de...

...nå skal vi spise pizza,så er det bare å skifte klær og komme seg avgårde til flyplassen...flyet går 19.15,så skal vi overnatte på Choice Hotell 5-10 minutt fra flyplassen og reise videre til Egypt i mårra klokka 8.30...

...vi snakkes...skal oppdatere dere etter hvert!!...(og pssst!...hofta har iallefall ikke blitt verre de siste dagene,så hvis den holder seg sånn skal det gå greit...UTEN Medrol også...hihih..)

2 kommentarer:

  1. Jeg har bestemt, hofta skal være bra, basta bom!

    Dere er kanskje fremme snart? Når jeg skriver, kl 1500.
    NYT og en herlig ferie☼

    Ferieklem

    SvarSlett
    Svar
    1. hei!
      Vi ankom hotellet 15.30,så du var ikke så langt unna!!!
      Vi nyter og koser oss i fulle drag!!
      >Solklem fra meg i Egypt!!

      Slett