fredag 31. august 2012

Helg og party i kjellerstua...

Fredag 31.8.12 ...da er det jammen meg helg igjen...gubba så ukene går...ungene har kommet seg avgårde til ukas siste skoledag og Småfrøkna gleder seg sååååååå til pyjamasparty i kveld at hun omtrent svever...og nå er pappa hjemme igjen...

...og ja...kroppen min sleit i går kveld og natt etter all jobbinga...hadde jo gjort regning med det,men ikke så gæli...etter å ha ligget våken ei stund måtte jeg til slutt hive innpå noe smertestillende...da den begynte å virke fikk jeg omsider sove...jaja,nå er det iallefall ryddig og reint rundtom og klart til party...

...møtet vi skulle vært på i dag ble,heldigvis får jeg si,avlyst...grein ikke for det jeg,nei...et
stressmoment mindre...

...ungene har vært på skolen og Småfrøkna hadde med seg ei venninne hjem som også skal være med på partyet i kveld...merker på dem at de er litt elektriske mtp kvelden...de har gjort siste innspurt og nå venter de bare på at klokka skal bli såpass at jentene begynner å ramle inn...

...5 pizza er bestilt og ankommer klokka 19 fra Pizzabakeren...her gjør vi det på den lettvinte(og gode) måten...trenger ikke lage mer arbeid enn det vi allerede har...da bruker vi heller litt penger og får det servert på døra...så kan vi heller bære eskene ut i papirdunken sjøl...hihi...

...er glad for at vi gjorde unna rydde og vaskejobben i går,for da er det ganske så rolig her i dag...greit å fordele arbeidet litt...og ha helsa i behold i dag...hihi...

...joda,det begynte som et festlokale og ser nå ut som ei slagmark...hihi...tror jeg må stenge ungene inn der inne i mårra slik at de er nødt til å rydde før de går...det er vel ikke en flekk på gulvet som ikke er dekka nå...av et eller annet...soveplass...unger...putefyll...snopepapir...chips...med meir...

...og det har vært Mamma Mia-akter der inne...og de har hatt spa,med massasje...nå fortelles det spøkelseshistorier,for de som vil høre på...og denne mammaen er så streng at alle som har mobiler med seg må ha dem på lydløs...

...så får vi bare se når englebarna sovner da...akkja...23.30 er lalletid for dem...hmhmhm...

                                                    ##############################

...hihi...her får dere både sannhet og humor i skjønn forening...!!!...ha en fin fredag,folkens...!!!...

www.youtube.com

5 kommentarer:

  1. GOMORGEN SEPTEMBER HER.!!!!
    så kjekt dere har det full rulle og du er ikke den som setter deg ned og venter på arbeidsoppgaver. nei det skjer noe i heimen deres til alle tiden. .nå skal jeg og sette i gang og gjør noe i heimen har lyst og få vekk noen gamle klær har tildens at de blir hengene i skapet og blir ikke brukt. få nå se ka det blir. ha en flott september dag !!!!klem mia

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Mia!
      Hihi..må jo le litt av dere..det har vel ofte litt tendens til å bli armer og bein her i huset,men det går da stort sett greit...hihi...
      Jeg har det samme problemet med klesskapet,forstår ikke hvor alt kommer fra..det blir jo aldri bedre plass...hihi..
      Ha en fin septemberdag du også...!!
      Klem fra meg!

      Slett
  2. Hei Synni!
    Koselig å lese om pyjamaspartyet til småfrøkna, de har det tydeligvis helt toppers!
    1.september og strålende vær, helt utrolig! Og det skal jammen vare noen dager også, ifølge værmeldingen.
    Det ble noe kluss med timen min til CT, så jeg har ikke vært til kontroll ennå, men om en ukes tid er ny time, og kontroll hos legen når bildene er klare. Så da er spørsmålet: mere medisinfri, eller ny pertiode med Xeloda?
    Jeg er realistisk og tror mest på det siste alternativet.....(selv om formen kjennes bra).
    Ønsker deg lykke til med din behandling, og håper av alle krefter at bivirkningene blir minimale!
    Stor klem til deg fra meg! Tone N

    SvarSlett
  3. Du fantastisk mamma til ungene dine ♥
    Så herlig med party i kjellerstua da:)

    Håper du lader batteriene idag!

    Mega klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei thile!
      Alle prøver vel å være en god mamma?! Kjekt når ungene koser seg!!
      Klem fra meg!

      Slett