torsdag 30. august 2012

Travle dager...

Onsdag 29.8.12 ...opp og hopp...fridag i dag,men ungene skal jo på skolen likevel...må gjøre bittelitt husarbeid,men ellers har jeg tenkt å ta det med ro..blir noen travle dager fremover...

...torsdag morgen skal Broremann til lege i Stavanger...
...fredag formiddag har jeg og mannen min et møte i Stavanger...
...fredag klokka 18.30 skal 9 jenter ha pysjamasparty i kjellerstua med overnatting frem til klokka 11.30 på lørdag(forsinka bursdag for Småfrøkna)...
...lørdag ettermiddag fra klokka 16-19 skal Broremann ha bursdagsparty i Eventyrland med laserkamp og lekeland...6 stk,inkl Storebror som tar vare på gjengen(heldigvis,pjuh..)...
...søndag ettermiddag...familieselskap for Broremann sin bursdag....
...mandag klokka 8.15 skjelettscintiografi og blodprøver til cellegift,det tar sånn ca 3-5 timer pga venting...
...tirsdag 10.30...time hos onkologen og cellegift som vil ta bortimot 4-4.5 t pga ishetta som jeg også skal bruke...
...tirsdag 19.30...foreldremøte for Broremann,men dit går mannen min,fordi jeg har fått cellegift i dag...
...SÅ ER DET VISST PAUSE FOR EI STUND!!!PJUH!!!...

...noen som har lyst til å bytte med meg...???!!!...her får man ta en dag om gangen og ikke bla over til neste dag før dagen i dag er slutt...da ser det kanskje ikke så voldsomt ut...hihi...men jeg skal være glad når dette løpet er over,det er sikkert og visst...

Torsdag 30.8.12 ...jepp...da var det slutt på fridagen og på`n igjen...i dag er det Broremann som skal til astmalegen i Stavanger...han skal være der 9.30,men siden det er oljemesse i Stavanger nå så er det best å ha litt god tid...i går hadde det vært kaos på vei inn til byen og i byen...

...ikke kø i dag,så det gikk greit...Broremann var tilbake på skolen 10.30,så det var ikke så mye fravær da....

...etter middagskvil,middag og leksesjekking satte jeg og Småfrøkna i gang med å gjøre klar kjellerstua til pyjamaspartyet i mårrakveld,det vil si at det meste av arbeidet ble på meg...men ungene fikk jobben med å springe opp og ned i trapper når det var behov for det...

...men det balla på seg...det ble full shinings i kjellerstua,badet nede,gangen nede og vårt soverom...og full rulle i klesvask siden de har meldt fint tørkevær i mårra,så her er det bare å fylle opp snora ute...

...så jeg har svetta konstant i ca 3.5 timer...hvem trenger vel gå på treningssenter for å bli svett...???...men nå kjenner jeg på kroppen at det er nok for i dag,mer enn nok...får nok svi for dette,ja...

...nå skal jeg tørke svetten,ta en dusj og gjøre meg klar til å hente mannen min som kommer hjem i kveld etter 3 uker offshore...skal bli godt å få ham hjem...  

3 kommentarer:

  1. Hei
    Synne
    Hadde jeg kunne byttet med deg hadde jeg gjort det så gjerne. Du er ei fantastisk stå på mamma
    som jeg ønsker bare det aller beste. Og ikke minst en kjempe god hønemor.
    Tenker på deg, bekymret når du ikke skriver på noen dager men nå har du vært flink.
    Tenke masse på deg mandag og tirsdag du trenger det.
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Synni,
      Nå er det en stund siden jeg har lest bloggene dine og lagt inn kommentar, har hatt altfor mye å gjøre :-(
      Ønsker deg alt godt med det du har foran deg og jeg vet hva jeg snakker om. Denne gangen kan jeg dessverre ikke bytte med deg :-(
      Klem fra Trofast leser

      Slett
    2. Hei!
      Da er det desto kjekkere å høre fra deg!
      Takk for omtanken!
      Klem fra meg!!

      Slett