tirsdag 28. august 2012

Hjemme igjen...

Lørdag  25.8.12 ...stønn...våkna på mårran med dundrende skallebank de lux...fant ut at jeg like godt kunne stå opp..fikk ikke sove likevel pga skallebanken...skulle egentlig vært og prøvt parykk i dag 11.30,men da klokka var 10.30 og det var nesten like ille fant jeg ut at jeg like godt kunne ringe og avbestille timen...

...jeg som i utgangspunktet er SÅ negativ til hele parykkprøvinga fant ut at det er ikke så lurt å stille på det med et hode som løper løpsk i tillegg...fikk ny time tirsdag 28. kl 12.30...jaja,da kan jeg bare slappe av hjemme resten av dagen...kan visst trengs det etter to travle dager på farta...

...og jeg blir ikke akkurat arbeidsløs...bagen skal pakkes ut og det trengs en shinings i heimen kan du trygt si...den ungdommen ser ikke med det samme blikket som ei husmor har jeg funnet ut,så for at det skal bli litt lørdagsstemning så må jeg ta en liten rassia ser jeg...

Søndag 26.8.12 ...litt bedre form i dag,ja...deilig å være kvitt de greiene der...Småfrøkna har fått det for seg at hun har lyst på pinnedyr...om vi ikke har nok dyr snart...???...hun pløyer nettsidene opp og ned og leser det meste hun kommer over om pinnedyr...

...og maset går i ett...mammaaaaaaaaaaaaaaa...pliiiiiiiis....eg ska ha an på rommet mitt...kan eg ikkje dååååååååååååååååååå...sånn har det gått i ett det meste av dagen...

Mandag 27.8.12 ...opp og hopp...ungene skal på skolen,så her er det bare å komme seg opp og komme i gang med dagens dont...og maset om pinnedyr fortsetter...i daaaag vil hun ha...etter å ha snakket med pappa så er det iallefall enighet om at det er greit...spørsmålet er når,hun vil jo helst hatt i går...akkurat sånn som mora...

...nå har iallefall ungene kommet seg på skolen,så da er det snart på tide at jeg også kommer meg ut dørene...jeg skal på Drop-in Røntgen på Hillevåg av hofter og bekken og ankommer dit ca 9.30...venterommet er fullt så jeg tenker med meg selv at dette kan jo ta sin tid...

...men det tok faktisk bare 30 minutt fra jeg kom til jeg gikk...så da var ukas første runde unnagjort...dette er ei travel uke med mye på tapeten...kjenner jeg blir stressa bare av å se det i filoen min...sukk og stønn...

...etter røntgen og handling av mat dro jeg innom dyrebutikken på Ganddal...de hadde ikke pinnedyr...så dro jeg hjem og heiv meg i bingen for en kvil...da Småfrøkna kom hjem sa jeg at hun fikk sette seg med pc-en og ta en ringerunde etter pinnedyr...

...hun hadde napp på andre butikken...krisa var bare at jeg ikke har anledning til å kjøre henne i dag siden jeg i kveld skal jeg ut med damene fra Brystkreftforumet jeg er med i...det gleder jeg meg til...vi koste oss veldig forrige gang,det blir sikkert like kos denne gangen og de har veeeeldig god mat...

...så da sa jeg til henne at hun fikk ringe Storebror og spørre om han kunne kjøre henne...men,nei...han måtte klippe plena før regnet kom,men hun kunne jo ringe til kompisen hans Vetle og spørre...hun har aldri vært vanskelig,så hun ringte,og han kunne...måtte bare spise først...hiihi...

...så enden på visa ble at han kom og hentet henne og kjørte henne til to forskjellige dyreforretninger for å få alt hun trengte...og kjørte henne hjem igjen,(mens jeg var ute med damene)...så det ordner seg for snille jenter...nok en gang...og kjekt å ha sånne gode kompiser som gidder å kjøre en tiåring rundt for å få det hun så gjerne vil ha...


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar