fredag 23. november 2012

Hva skjer nå da...???...

Fredag 23.11.12 ...våkna 5.30,iiiiskald på ei arm og skulder...jaja...bare å krype under dyna til vedovnen på sida og varme seg litt...det har vært et vanvittig vær i natt...regn og vind så det hyler rundt hjørnene...litt av og på en time,til vi stod opp 6.30...godt med litt ro den første halvtimen til ungene skal opp...

...fredag igjen og helg allerede...synes nettopp det var helg,jeg...utrolig hvor fort dagene går...jaja...jeg må ringe inn på sykehuset og spørre litt om den her lysken som er så øm...om det er lymfeknuter som er i gang med å bli større eller noe...fysioterapeuten min trodde at det kanskje var en lymfeknute som hadde vokst...

...jeg fikk snakke med en sykepleier...hun mente at det ikke var noe som hastet nå før helga,det kunne jeg bare ta med ro...jeg hadde jo time hos onkologen den 4.12,jeg kunne ta det opp med ham da...jeg sa ok og fortalte mannen min hva hun hadde sagt...

...men han syntes ikke det var noe greit svar og ville at jeg skulle ringe tilbake for å få et litt mer klart svar...så jeg ringte tilbake igjen og sa jeg ville gjerne at en lege kunne gi et midlertidig svar i dag...hun ringte tilbake senere og sa at hun hadde snakket med en lege jeg hadde ved siste innleggelse og har hatt flere ganger ved akuttmottak...

...han sa at det var ikke nødvendig å gjøre noe nå før helgen fordi det ville eventuelt ikke forverre seg noe av vesentlig grad på de dagene...jeg fikk time hos min onkolog på tirsdag 27.11,så får vi se hva han sier...er GLAD det ikke ble noe tull og innleggelse nå i helga...da hadde jeg streika...!!!...

...på formiddagen dro vi til Jærhagen for å hente ei røys med medisiner og se om vi kunne finne noen kalendergaver...og litt ble det jo,men nok en gang må jeg si at det er lettere å finne noe til jenter enn gutter...vi var hjemme igjen klokka 13 og da var jeg segneferdig...

...og lysken var også mye verre...hmmm...merkelige greier...det er 3-4 uker siden jeg merket det,og nå blir det bare verre og verre...det var iallefall godt med en god kvil,jeg sov som en stein da jeg ble vekka...synes jevnt over at jeg er veldig mye trøtt for tida...føler egentlig at jeg kunne sove hele tida...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar