torsdag 22. november 2012

Trett av å være syk...

Torsdag 22.11.12 ...jaja...skal si dagene går unna som en røyk...nå er det torsdag og helg igjen...onsdagen gikk som vanlig med lekser,middag og kveldskos og i natt har jeg sovet som en stein...hadde ikke lyst til å stå opp,men må man,så må man...

...i dag har jeg vært på fysioterapi for første gang på lenge...det har vært andre ting som har tatt dagene i fra meg...cellegift,strålinger,innleggelser og andre legetimer...men det var deilig å være tilbake...

...mannen min handlet mat mens jeg var på fysio og på vei hjem fikk jeg henta pakken som kom fra min håndarbeidsdyktige kusine i Portugal...jeg har kjøpt enda en veske av henne og den var kjempefin...og det kjekke er at det er ingen andre som har en slik som den...takk skal  du ha!!

...da vi kom hjem tok jeg på meg regnklær for å gå tur med K klokka 10.30...vi fikk noen regndråper i starten men etterhvert slutta regnet og sola kikka fram...vi fikk en flott tur bånn gass langs Frøylandsvannet og rundt Gunnarsberget...1,5 time totalt...det var vanvittig med oversvømmelser etter alt regnet...når skal det ta slutt...???...

..etterpå tok jeg meg en god dusj og hoppet rett i seng for å kvile...jeg sovna som en stein og forsto ingenting da jeg ble vekka...jaja,det gjorde godt iallefall...

...jeg fikk brev med innkalling til CT i dag...har fått time onsdag 28.11,så da er det håp om at resultatet er hos onkologen min til timen jeg har den 4.12...så blir det jo spennende å se hva de finner der...jeg fikk time hos Curato i Stavanger,men problemet er som vanlig at jeg skal ha kontrast og det betyr at jeg må på sykehuset først for å få satt veneflon...grrr...

...det siste nye jeg vurderer å ringe til sykehuset for nå er at jeg tror jeg har en lymfeknute i lysken som er forstørret og øm...det er bare det som mangler nå...at det er noe der også...det er meg og min usedvanlige flaks,ja...jeg har kjent på det noen uker nå...

...tror jeg må få lov til å si at jeg begynnet å bli "trett" av å være syk og alt det medfører av behandlinger,undersøkelser,legetimer,innleggelser,cellegifter,strålebehandlinger,medisiner,medisinkjøp, legging av medisiner osvosv...

...en jobb er en jobb....greit nok det,men når man har kommet hjem så har man fri...jeg føler jeg aldri har fri...hele tiden er det noe av et eller annet slag...og når det endelig begynner å roe seg kan du være sikker på at noe nytt er på vei...akk o ve,sier jeg bare...når skal det ta slutt...???!!!...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar