mandag 31. desember 2012

Den siste dagen i 2012!

                                                               Mandag 31.12.12            

                                         Ja,da er dagen og siste kvelden kommet...et år er gått,enda et.
                                         Fremdeles er jeg her,med alle mine.
                                         Mye har året ført med seg,av smerter,sorg og ubehag.
                                         Sykdom og innleggelser...av behandling og nye medisiner,
                                         av cellegift og stråling...
                                         Når jeg nå møter det nye året,håper jeg på å få henge med,
                                         men dog i en tilstand  hvor "livet" er med...
                                         Hvis ikke er ikke livet verd å leve...
                                         Men uansett hvor jèg går hen,vil livet og året suse videre...

                                          Med disse vel(?)valgte ord vil jeg takke alle mine lesere
                                          for å ha fulgt meg i året som gikk,på godt og vondt...

                                          Samtidig vil jeg ønske dere alle et godt nytt år i året som
                                          kommer.
                                         
                                          Stoooor nyttårsklem fra meg!! Vi snakkes i det nye året!!
                                           
                                                         Godt nytt år!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar