onsdag 27. februar 2013

Cellegift 2,runde 2...

Tirsdag 26.2.2013 ...ahhh...det var nok ei god natt...i dag skal jeg på sykehuset og få cellegift nr 2,runde 2...Småfrøkna skulle også til astmalegen sin i byen i Stavanger,så da var det hel gjeng avgårde på engang...jeg ble sluppet av først 8.30 ved SUS,så dro dro de videre inn til byen...

...jeg håpet jo å komme inn tidligere,men det gjorde jeg jo selvfølgelig ikke...og ikke var min faste sykepleier der heller...akkja...vi kom ikke i gang før klokka nærma seg 10 i dag heller,fordi de hadde problemer med maskina,som vanlig må jeg vel si...

...hun hadde ringt etter teknikeren,men han var enda ikke kommet,han kom ei stund etter at jeg hadde kommet...og siden maskina skal ha ei god tid på nedkjøling så tok det tid før den var i gang...for første gang så frøs jeg under det meste av behandlinga,det var noe nytt for meg...

...uffneida...nå skal jeg ikke bare klage...det er ikke høflig...jeg var ferdig 13.45 og da var det en fryd å spyle hodet,tørke hodet og ta på ull-lua...brrrr...13.20 sendte jeg melding hjem om at jeg var klar til henting 13.45...

...pappa og Småfrøkna kom og henta meg som vanlig,så bar det rett hjem og på solsenga i en lun krok...det måtte varme ulltepper til i dag...det var litt kald trekk,men godt med litt var sol..lettvintmiddag i dag,pølse i brød,ungenes bestilling...

...kjente at jeg var tidlig trøtt i kveld siden jeg droppa middagskvilen,men skitt au...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar