søndag 24. februar 2013

Pappa fyller 49 år...

Fredag 22.2.2013 ...pappa blir 49 år i dag,så ungene og jeg utleverte gaver på senga klokka 7,før vi alle sammen stod opp...så ble det vanlig mårrarutine og ungene skulle avgårde på skolen...

...farmor og farfar kommer i ettermiddag så jeg må lage kake,så da blir det den lettvinte kaka...Daimkake,med marengsbunn...minuset er bare at den tar litt tid å lage...bunnen skal stekes 1.5 time og så skal den fryses,men vi klarte det i tide...det ble et koselig selskap med farmor og farfar til stede...

Lørdag 23.2.2013 ...søvnen blir ødelagt av den hersens Medrolen,det er iallefall sikkert...!!!...urolig hele natta og våkner tidlig om mårran...grrrr...ganske irriterende...så det ble ganske så tidlig opp og så dro jeg og Småfrøkna avgårde på en liten shopping-runde...

...nå er endelig dekkenet til Felix kommet så det skal hentes,flere ærend rundtom og så M44 til slutt...ingen tvil om at Småfrøkna har begynt å bli eldre og interressere segfor klær mm,så ja...de vokser til disse ungene...

...et fantastisk vær vi har hatt de siste ukene og månedene for den saks skyld...helt utrolig...men pga Medrolen frister det fremdeles ikke å sette seg ut og bli enda rødere...Broremann er på overnatting fra lørdag til søndag med svømmehalltur...det er veldig populært å overnatte blant gutta,men det er jo kjekt at de koser seg...

...jeg har nå begynt på nedtrappinga av Medrolen og det merkes...er noe herk fordi jeg blir veldig ustø hvis jeg har sittet lenge og bare reiser meg for å gå...etter 6-7 skritt begynner beina å gå sin egen vei og blir helt lealaus,men hvis jeg tar det med ro når jeg reiser meg slipper jeg dette...akkja...

Søndag 24.2.2013 ...urolig natt igjen,skal ikke si hvem synderen er...det vet dere vel nå...vi står opp 8.40 til et fantastisk vær...en himmel som ikke kan bli blåere enn den er...nesten ikke et vindpust...
en rolig mårra med sport på tv-en og strikketøy blant damene...

...Småfrøkna er i full gang med å strikke lue i knallfarger,mens jeg strikker i lilla...min eldste datter kommer innom i døra før hun kjører videre hjemover og i dag klarte faktisk min mann å lokke meg til å sette meg ut i sola(så gikk han inn igjen sjøl da...),så jeg og Småfrøkna rigga oss til i sola med strikketøyet på solsenga,mens han så på VM...
...etter besøket av Nancy og hun hadde fortsatt hjemover heiv jeg meg i loppekassa for en kvil,så tok vi damene oss en tur for å lufte de 4-beinte i solnedgangen...og lille Felix fikk prøvt dekkenet sitt og gjorde både nr 1 og nr 2 på turen...flink liten gutt...!!!...
Her står jeg og Felix i solnedgangen...
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar