lørdag 2. mars 2013

Det går mot helg...

Torsdag 28.2.2013 ...torsdag og snart helg igjen...tida går jammen meg så fort at man blir pensjonist før man blir 50,sa min mann i går,ikke så dumt sagt i grunnen...ukene går jo som en røyk...surt vær i dag,med tåke og regn...jaja,vi kan vel ikke skryte av sol hver dag...

...det ble en grå dag resten av dagen,så det ble bare å sitte inne og strikke og vaske klær...forstår ikke hvor alt det skitne tøyet kommer fra...???...men så er vi jo 5 personer i huset da,så det sier vel litt...

Fredag 1.3.2013 ...jaaa,endelig ser vi litt til sola og himmelen igjen...men det er kald trekk,så jeg får vel vente litt før jeg setter meg ut...så vi tømte hele soverommet og senga og vasket gjennom alt og hang ut...alle madrasser mm ble også hengt ut til lufting...deilig med det som er gjort,skikkelig vårvask...

...jeg ser at det gror litt hår på hodet mitt også,det er kanskje sola som gjør det...???...i tillegg til kjølehetta da...men øyebryn og øyevipper blir det bare mindre og mindre av,ingen tvil om det,nei...og det vises veldig godt i ansiktet når det blir manko av det...grrr...

...det ble da noen timer i sola,deilig...greit å få litt farge på knollen også...så blir ikke skillet så stort fra panna og bakover...hihi...forfengeligheten lenge leve...og så føler man seg så utrolig mye friskere når man får litt farge i ansiktet også,ingen tvil om det,nei...

...Broremann skulle på filmkveld hos en kompis i kveld,så jeg og Småfrøkna kjørte ham klokka 18 siden de bor litt avsides til og etterpå ble det å handle inn mat til helga...akkurat da vi skulle kjøre kom eldstemann hjem og møtte mamman sin med et: Så kule du va då mamma...!!!...slikt varmer et mammahjerte som ikke føler seg helt vel for tida når det gjelder diverse mangler i utseendet...

...ellers så er formen helt grei for tida...så deilig...håper at det varer lenge...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar