søndag 13. oktober 2013

Så var`e på`n igjen!!

Søndag 13.10.2013 ...javel...der var høstferien unnagjort,gitt...pappa har vært offshore(da er det jo fint vær som vanlig)...jeg og ungene har kost oss hjemme med sol,sommer,shopping og terrasseliv...

...noen som snakka om høstferie...???....været har vært fantastisk...litt kaldt på nattestid de siste nettene,men man kan ikke klage med dagtemperaturer oppi 15 gr så langt ut på høsten...

...jeg har hatt litt problemer med nattesøvnen,nattesvetting og vært litt uggen fra mårran av,men det har kommet seg utover dagen...ikke vet jeg hva det har kommet av,men håper det forsvinner etter hvert...

...jeg begynner å kjenne at det nærmer seg ny kontroll nå...hva blir resultatet av denne CT-en,tro...???...har en tid kjent på noen små klumper som ligger rett under skinnet på magen,men er usikker på om det er klumper etter Klexane-injeksjonene mine eller noe annet muffens,men syns de er litt for store til å være det...ca liten drue-størrelse...akkja,11 dager,så har jeg svar på det også...

...i morgen er jeg back to business som organisator og ungene med skole,turn,cheerleading og ridning...men ifølge værmeldinga skal vi ha fint vær frem til torsdag,så kommer drittværet tilbake...(og da kommer far i stua hjem også,uten sammenligning...)...hva var det jeg sa i øverste linja...???...hihihihi...

God ny arbeidsuke!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar