onsdag 20. oktober 2010

Familien samles....

Onsdag 20.10.10 Sovet godt i natt,klokka ringer,opp og hopp!!..ny dag...nye muligheter...brrr...i dag er det kaldt gitt...er det vintern som er kommet tro...???...ungene er trege ut av senga i dag...typisk det...jo lenger utover vintern det går,jo tregere blir ungene om mårran...(og vi voksne????)...

..dropper treninga i dag også...fydda...hvor ender dette da...men det er litt godt å bare være hjemme med gubben eller sammen med ham på en liten myserunde..må en liten runde på Jærhagen i dag...har noen småærend...

...klarte faktisk å gå rett på en tøff dongrykjole i dag...det sa bare pang med en gang...en liten runde i prøverommet,så var den min...hadde det bare vært så lett å finne klær hver dag...akkja...

I dag kommer storebror hjem fra sjøen...han har vært ute i 4 uker,så det skal bli kos...har savnet ham og fantestrekene hans lenge nå..og han har kjøpt med Baileys fra Polen til meg...det er gutten til mamman sin det...!!!!...

Ungene kom hjem fra skolen 14.15 og da var det bare for meg og småfrøkna og komme oss av gårde til frisøren...endelig er dagen kommet....småfrøkna skal klippe seg....det ble klippet 10 cm kortere,klippt mer opp og tynnet ut ganske mye...nå får vi håpe at det blir mindre floker...!!!...men snufs...det var uvanlig tynt å samle håret i ei hånd...

Da vi kom hjem kom storebror også rett etter oss...det ble rene julekvelden...han hadde med seg 3 liter Baileys og 5 poser cashew(ingen Baileys uten cashew) til meg og massevis av bokser med fanta og tyggis og Donaldbøker til ungene...snill gutt!!...ikke mange ungdommer som gir spritkvoten til mora si nei!!!

.. .det var også greit å få hjem en som kunne hjelpe til med å få flyttet innholdet i pcen min over i den nye pcen min...men så får han den andre min etterpå da... Han måtte ut og lufte bilen sin en liten runde,men så kom han hjem igjen og spiste pizza...

Vi har faktisk fått snø i løpet av kvelden..!!...jeg snakket nettopp om at vi måtte legge på piggdekk før mannen min reiser ut igjen om to uker...det gikk troll i ord..kjekt å ha familien samlet igjen...så lenge det varer...blir litt mer liv i huset,kan du si...

Nei...nå roper senga og boka på meg...kjenner at det skal bli godt å legge seg...en ny dag venter i mårra...god natt,folkens...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar