mandag 18. oktober 2010

Jææææælp...vi har forsovet oss...

Mandag 18.10.10 Klokka 8.25 kommer småfrøkna inn til meg og spør...: du mammaaa...e ikkje klokkå fem på halv ni...????...Jææææææælp....jo!!!...vi har forsovet oss...å huffffff....det er jo grei start på ny skoleuke etter 9 dager fri med soving til mellom halv ni og 10...hihi..den som var mest stressa var småfrøkna,men jeg måtte forklare begge to at det hender at folk forsover seg..det er ikke farlig...

Så det ble en type mandagmårrastressmårra kan du si...jeg kan ikke en gang huske at klokka har ringt..???...men jeg vet at jeg satte den på vekking....hmmm....det ble bånn gass med frokost til unger og dyr og avgårde med dem...(ungene altså...hihii)....

..jeg skulle jo selvfølgelig på fysio 9.15 så jeg hadde ikke tid til annet enn å kle meg og springe jeg også etter at ungene var ute av huset...etter fysio skulle jeg hente mannen min som kommer jeg hjem fra nordsjøen i dag,så det ble skikkelig stress dette..pyton...men det er jo min egen feil...og så godt som jeg sov!!!..og det har jeg gjort i hele natt...jaja..typisk..

Øspøsøspøsregn i dag...fyttikatta...trodde jeg skulle regne av veien på vei til flyplassen...mannen min kom 5 minutt etter at jeg kom dit,så da ble det heldigvis ikke særlig venting på hverken den ene eller den andre.. så bar det rett hjem for å begynne morgenen på den rette og rolige måten,med pc,frokost osv...og kjempeflott vær ute å være inne i...Været i løpet av dagen har vært det samme....,nå er det høst,gitt....

Formen er bra...utrolig bra for tida,faktisk...får håpe det varer... den palliative strålinga har jeg utsatt..effekten av Paracet har døyva smertene...er bedre å ha den strålinga i bakhånd når ingen ting annet nytter..og så slipper jeg turen inn til sykehuset med den kjedelige opptegninga mm og sparer meg noen turer inn dit...dem er det nok av fra før...

Kvelden kommer mens regnet og haglet veksler på å sprute på ruta...på med levende lys,sofaen neste og så er jeg klar for mandagskosen...71 gr N...yess....nå kan det begynne...så er det senga...må nok sjekke klokka en ekstra gang i kveld...men i mårra er vi to til å høre den...kanskje det hjelper...har ikke tid til å forsove meg i mårra...må være på treninga seinest 8.45...god natt folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar