tirsdag 19. oktober 2010

Shoppingdag...

Tirsdag 19.10.10 Har ligget og ventet på at klokka skulle ringe i natt jeg...vet ikke hvor mange ganger jeg har vært våken...siste gang var 6.30...men klokka ringte klokka 7 den,akkurat som den alltid har gjort...da må jeg ha slått av klokka i søvne og sovet videre i går...har ikke annet logisk svar på forsovinga mi....jaja..shit happens...

Skulle egentlig på trening i dag men jeg kjente at jeg ikke hadde lyst....hadde en ærendsrunde som skulle vært unnagjort så jeg får skylde på den...jeg og gubben tok oss en runde på noen timer og kom full-lastet hjem...så noe fikk vi da gjort...så fikk han prøvt den nye bilen som jeg henta den dagen han dro i Nordsjøen,han også...kjekt å få prøve det vi har kjøpt...hihi...han var fornøyd!!

Etter middag og lekser skal småfrøkna på dans og kor...jeg kommer ned  på slutten av korøvelsen for å være med å spise kveldsmat...fast opplegg hver tirsdag...det er kos,samtidig som man treffer andre og blir kjent med stadig nye folk...

Kvelden kommer fort nå...jammen meg mørkt før vi rekker å komme hjem..det blir tv-kveld i dag også...må jo se på gærningene som er på Kos...kan ikke annet enn å le..at Hilde har et barn må jeg si bekymrer meg litt når man ser hennes oppførsel...hmmm...jaja...er ikke like strengt å få egne barn som fosterbarn osv..hadde det vært det var det jammen mange som aldri hadde blitt foreldre....

1 kommentar:

  1. Hei Synni!

    Jeg anbefaler deg å lese denne bloggen. Den er skrevet av en kvinne med brystkreft som har spredt seg til skjelett (hun har levd med kreft i 17 år). Hun er blitt mye bedre de siste 8 mnd (metastasene på skjelettet er blitt mindre på siste MR)

    Jeg håper dette er noe som kan hjelpe deg og!

    http://levemedkreft.blogspot.com/

    Birgitte:)

    SvarSlett