fredag 19. november 2010

Fredag og fridag!

Fredag 19.11.10 Ahh..vi våkner begge to kl 9..har en følelse av at det er lørdag...men det er jo bare fredag...som sagt så gjort i går...jeg la et teppe over dyna mi...hmmm...det skulle jeg visst ikke ha gjort,nei...våkna i 2-tida i natt...gjennomsvett,så det ble dyne-og pute-snu og vekk med teppet...men resultatet ble at jeg lå og småfrøys utover mårrakvisten...jaja...det ska`kke værra lett gitt..

Står opp,skal ned trappa...og klarer nesten ikke flytte føttene nedover ,trinn for trinn...har så inn i hampen gangsperr i leggene..å inn i....waschera????

Etter frokosten tok jeg og gubben avgårde for å få vaska bilen og handla litt,mens ungene koste seg hjemme foran pc-ene...deilig med en ekstra fridag,før helga i det hele tatt har begynt....flott,kaldt vær,nydelig vær å få vaska bilen hos tyrkerne som har starta drive-in bilvask...bare å stille seg i kø,så får du en helt rein bil inni og utenpå for 200 kr...kan det bli bedre...!!!????

Det ble en halv times venting før det ble vår tur,men resultatet var verd ventinga..de håndvasker bilen,så man slipper slitasjen fra vaskemaskinene...vel anvendte penger!! Etterpå ble det litt shopping,så klokka var nesten 15 før vi var hjemme igjen...ungene hadde storkost seg mens vi var borte..faktisk...ikke en eneste telefon med spørsmål om vi snart kom hjem...

Småfrøkna skal på overnatting med speidern i dag,så da vi kom hjem måtte vi begynne å pakke sekken..utover ettermiddagen ble hun litt usikker på om hun ville likevel...hun er eneste jenta i gruppa,desverre,så det endte med at hun fikk ta med seg en klassevenninne,godt var det..

Denne jenta fikk 10 minutt på seg til å gjøre seg klar til vi hentet henne,så her gikk det fort i svingene...effektiv jobbing sparer tid..!! I løpet av 15 minutt var begge jentene ferdig avlevert,men mamma måtte en ekstra strafferunde opp og ned igjen for å hente fotoapparatet som vi glemte hjemme i farta..

Vi andre her hjemme har kost oss med vanlig fredagspizza og X-faktor,men det merkes at en unge mangler...litt stillere i krokene,liksom...jeg springer opp og ned trappene i pausene og pakker/gjør ferdig julegavene jeg kjøpte i går og får stablet dem vekk i poser...godt å få det gjort...

Kvelden er over for meg,ikke helt enig med resultatet denne gangen,men,men...kuldegradene kryper nedover på stokken i kveld også...hva gjør jeg....???...to be or not to be....wet or cold....???!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar