tirsdag 16. november 2010

urolig natt,ja...

Tirsdag 16.11.10  Jaja..har sagt det før jeg..når jeg sover alene sover jeg stort sett godt...nå er gubben tilbake i senga si...vet ikke HVOR MANGE ganger jeg har vært våken i natt...og hetetoktene har stått i kø..jaja..sånn er det bare..opp og hopp..keep smiling..frøkna skal på trening i dag..

En fordel er det jo når gubben har kommet hjem da...vi er to til å få frokost og matpakker unnagjort,det betyr at jeg slipper å stresse meg ihjæl for å rekke alt på mårran når jeg skal på trening som begynner klokka 9..hihii det skulle`n ha visst..hysj..ikke si no`fniiis..

Full pakke på treninga i dag..det vil si 45 minutt spinning og rett over på 45 minutt styrketrening..helt topp time..på vei hjem fikk jeg kjøpt med meg noen julegaver også..jaddaaaa.....ligger godt an til en avslappende desember,ja..I like.it!da skal jeg kose meg hjemme og gå på julekonserter mens dere springer ræva av dere og gjør alt dere skulle ha gjort for lenge sida..det var kanskje ikke så pent sagt..fyda.jaja..dere tåler vel litt..hiihi..

I dag kom det tre leketøyblad i posten så nå har ungene krysset av ALT de ønsker seg..så nå er det bare for oss å velge og vrake..kan det bli enklere,eller???  Kjekkere å gi ungene noe de ønsker seg enn noe man tror de ønsker seg..så da er det bare å komme i gang...

Charterfeber er i boks,gærningene er lagt på is ei uke,så da er det vel snart på tide å finne senga for meg også..hmmmm...ble det mye tullpeissnakk i kveld eller...jajja...man kan vel ikke bare være seriøs,kan man...??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar