lørdag 13. november 2010

Lørdag med shopping..

Lørdag 13.11.10 Natta slutta med at Småfrøkna kom inn klokka 6.40 og lurte på om hun kunne stå opp,men ble sendt rett i seng igjen...jaja.. 8.45 ringte klokka mi,"tidlig" opp i dag,skal dusje og være på julemesse klokka 11.00...trodde vi...

Etter mårrakos,dusj og påkledning raste vi ned på Kiwi for å ta ut penger,så var det rett til hallen der messa skulle være...hmmm...mistenkelig tomt...hmm...kjørte til nærmeste butikk der jeg visste at det hang lapp,for å se hva det sto...det var neste lørdag....der blingsa jeg godt,gitt..

Jaja..da var det bare å fortsette på ærendsrunden,for den var ikke kort..Småfrøkna fant seg rød julekjole med sølvpaljetter,pannebånd med sølvpaljetter og i går fikk hun ballerinasko med sølvpaljetter...hmm...tror hun har arva blingdilla etter mora si ja..jeg for min del kunne tenkt meg en lilla eller rød velourkjole,men så kresen som jeg er,skal vel det godt gjøres...

Vi kom hjem 4 timer senere,da hadde jeg vært konstant svett alle de 4 timene..pyton..og i tillegg var det jo også pøsregn,så det pipla både fra innsida og utsida...menmen..det er jo ikke noe nytt.. Broremann har vært i bursdag mens vi har vært på farta...så her har alle vært ute på noe..han hater jo butikker,så det er ikke vits i å ta med ham på sånt..

Da vi kom hjem fant Småfrøkna ut at hun ville sette opp perleveven sin for første gang,så den som da måtte til pers,det var meg..hun har veldig dårlig tålmodighet i alt hun ikke får til med en gang,så da må jeg til og ta de første omgangene,så går det greit...tålmodighet er en dyd..

Nå har vi kost oss med første omgang i Skal vi danse(vi "damene" satt og sikla på alle de fine kjolene..) og småtrolla er i seng..nå skal jeg se resultatene,så kjenner jeg at senga venter..har så innmari vondt i et ribbein på sida i dag,men er vel egentlig treg med ekstra smertestillende for når jeg sovner går det stort sett greit og det er ikke på liggesida mi...

Jeg fant fram et glass med Baileys og Cashew til Skal vi danse,men det smakte ikke,noen av delene...er halvkvalm,uggen og svetter som en gris...har ofte hatt det sånn ja...jaja..i mårra kommer atter en ny og kanskje bedre dag,håper jeg...natti...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,Aylar gikk videre!!! JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar