søndag 7. november 2010

Den forb.... bikkja..!!!!!!

Søndag 7.11.10 Stønn...den bikkja....!!!!...grrr...tror du jammen ikke det ble nesten det samme sirkuset denne natta også...hva er det som skjer..?? er det pga at det er besøk i huset??...kan den bikkja være så dum!!...han begynte akkurat da jeg hadde sovna...så var det ned og kjefte...

Etterpå var det stille til klokka 7,så var det på`n igjen...jeg prøvte å være snill og slapp ham ut for å tisse,så fikk han være i stua med kattene og jeg gikk og la meg igjen...tror du ikke han holdt det gående med uling og knuffing til klokka var 99999999999999999999999999999999999???????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GRRRRRRRRRRRRR...da var jeg så irritert at jeg ga opp alle forsøk på å få sove en tidlig søndagsmårra,stod opp og kledde på meg....gikk ned i stua og slapp kattene ut...men ute var det så kaldt og så glatt at de kom inn igjen...akkkja..en husmors dag/eller natt tar aldri slutt sier nå jeg...ei lita stund etterpå kom storesøster tuslende..hun hadde også hørt på gneldret..jaja...det var nok om dyra....

Etter frokost satte vi i gang med vårt pakkejulegaveverksted....så nå er alt av julegaver og kalendergaver som var i hus ferdig pakka..deilig..nå er jeg i julerushet og må nok få kjøpt inn litt flere julegaver neste uke,så jeg blir ferdig i løpet av november...i desember skal jeg bare kose meg,gå på julekonserter,hvile på laurbærene og kose meg glugg ihjel med julepynt,julekaker og alt som hører jula til...og i DETTE huset er det jul!!

Det var så flott vær i dag at vi måtte ta oss en liten rusletur og få oss litt frisk luft...det var deilig,en må benytte muligheten når den er der...alt var glasert ute i dag,det var flott å se på,glatt og ganske kaldt...vi har jo allerede hatt snø her...tenk det...HER!!!  20. og 21. oktober...

Da vi kom hjem igjen var det tid for middag,etterpå begynte klokka å nærme seg 16,og det var på tide å kjøre datteren min til toget og plukke med meg småtrolla hjem...men da jeg kom for å hente ungene satt helle gjengen og spiste hjemmelaget dajm-is,så jeg fikk også smake..,denne dama sier aldri nei-takk til is...mmmm...det gjelder å alltid være på rett plass,til rett tid...

Ungene er i seng,Robinson i full gang på TV-en og jeg koser meg med cashew og baileys for første gang på mange uker..men likevel i begrenset mengde før jeg kjenner at det er nok..hmmm....jaja...senga roper,ny uke i mårra og da kjører jeg igang bånn gass med dobbel treningstime...nå er det nok slaraffenliv...vondt eller ikke vondt... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar