torsdag 11. november 2010

Torsdag,trening og shopping..

Torsdag 11.11.10 Rringrrring....opp og hopp,våkna med et sjokk...jajja...da sov jeg iallefall godt..!! Jammen godt jeg har fyrt opp parafinovnen tidligere i uka,for i natt har det vært surt og kaldt..må til og med skru opp litt når vi kommer ned i stua,det er bare 20.9 gr i stua og kaldt i gangene...brr...

Etter at ungene har gått må jeg hive meg rundt og hoppe i treningsklærne,pakke skiftetøy til julegavehandel og litt kaninfor til etter treninga...spinning i dag..det hjalp...fikk løsna opp resten av gangsperren,deilig...men det var hard trening i dag...styrke og tempo..pjuh...temmelig kokt i trynet da jeg gikk for å handle etterpå...

Det ble jammen noen noen julegaver i dag også...snart ferdig med alt utenom huset beboere...ikke verst..må jammen si at jeg er fornøyd med meg selv!!! Etterpå måtte jeg handle mat,innom diverse plasser og var ikke hjemme før kl 14 i dag heller..timene går når man har mye å gjøre..

Da jeg kom hjem var det bare å rydde på plass maten og plassere posene med julegaver i stua,sette Broremann i gang med leksene og hoppe i senga for en kvil...hoppa like mye da klokka ringte nå som i morges,sov tydeligvs tungt igjen..

Lekser og middag,så tok Broremann med seg Yezzy på tur og Småfrøkna dro på S-klubb..begge to i full oljehyre..det pøsregner og blåser noe vanvittig i kveld..de meldte liten storm,men det høres ut som storm eller full storm...kattene bråbremser når jeg åpner terrassedøra fordi de vil ut..

Jeg er nettopp ferdig med å pakke inn julegavene jeg har kjøpt i dag...greit å få det unna etter hvert..blir så mye på en gang hvis det samler seg opp..ungene er i seng,nå er tv-en min en time før jeg finner senga..hvis den ikke har blåst bort i stormen...det er passe værhardt på soveromsveggen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar