torsdag 10. mars 2011

Svømmehall.bibliotek og litt til..

Tirsdag 8.3.11  Kvinnedag og Pannekakedag....visste dere ikke det...??...at det er Pannekakedagen i dag??...det er faktisk tilfelle...leste det i går jeg,så i dag blir middagen her i huset:.....jepp...pannekaker og bacon...men ikke enda...

...sistemann oppe i dag var Broremann...han måtte hentes ned neste kvart på 10..littt greit når ungene  begynner å bli så store at de forstår når det er fri...hihi..vi koser oss litt hjemme før badetøyet pakkes..jeg og småtrolla skal i svømmehallen i dag...de har åpent på dagtid i veinterferien på tirs,ons og torsdag,så det må vi benytte..

...deilig med lite folk i svømmehallen i dag...tydeligvis mange som ikke har fått med seg at det er åpent..men desto bedre plass til oss..jeg gjør unna mine 1250 meter med en gang..etterpå er det bare kos..og vi var lengre i svømmehallen enn på lenge..

..etter svømmehallen dro vi innom biblioteket for å bytte litt lesestoff og dvd-er..og endelig er Odelsjenta nr 24 kommet inn,25 har jeg,så her er det bare å pløye i vei..kjekt med biblioteket som er så lett tilgjengelig..

...så ble det pannnekaker og bacon til middag i dag...ungene..og jeg,er fornøyde da...vi eeelsker pannekaker..blir litt seinere kvelder for ungene også nå,mye spennende på tv og unger på besøk..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar