torsdag 10. mars 2011

Vinterferiedager..

Onsdag 9. og torsdag 10.3.11.. vinterferiedagene går..snøen er kommet tilbake og laver ned..hmm...nå får vi håpe at dette er siste runde av vinter...nå holder det...selv for meg...faktisk..hiihi...nå vil jeg ha sol og sommer,blomster og terrasseliv...

...onsdag kveld var jeg på langspinning...faktisk ikke så galt som jeg hadde trodd...greit det,da siden gruppetreningene til Nordsjørittet starter på mandag..får nå håpe at snøen er borte til den tid,da..men spennende blir det..

...i dag har jeg og småtrolla vært i svømmehallen...ettter mine 1250 meter koste vi oss en time før vi kom oss opp av bassenget..etterpå hadde jeg en liten stopp på biblioteket for å levere noen bøker,før vi dro videre til McDonalds for å kjøpe hver sin McFlurry med dobbel dose Dajm...mmmm...kjempegodt...

...formen er bra for tida,men den venstre armen har vært vond ei ukes tid nå..og i tillegg er huden og det under huden veldig vondt ved berøring,og når jeg ikke engang er borti....kjipe greier..på tide det forsvinner og det er ikke noe jeg gidder å ta ekstra smertestillende for...

...nå er torsdagen snart over,jeg og Småfrøkna ser på Farmen,etterpå er det senga...fredagen venter,da er det jammen helg igjen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar