lørdag 7. mai 2011

HHHHEEEELLLLGGGG!!!!

Fredag 6.5.11 ...så var det jammen helg igjen...arma har vært god i natt,så søvnen har vært bedre til tross for noen grøsselige mareritt...men det var iallefall deilig å få fred for smertene i arma i natt...

...i dag har jeg vært på besøk hos min bloggvenninne igjen...lenge siden sist nå pga påske og diverse innleggelser hos oss begge to...men vi har som vanlig masse å snakke om,så timene går unna som en røyk...hadde ikke helsa sagt nei skulle vi nok klart å holdt det gående ett døgn...hihi...

...da jeg kom hjem hoppet jeg rett i loppekassen og sov i to timer...hadde glatt sovet noen timer til hvis ikke klokka hadde ringt...jaja...utrolig godt å sove når man ikke har vondt noen plass...tenk på det når dere legger dere,dere som ikke har vondt noen plass...hihi... :)

....jeg skulle egentlig ha time hos legen min på kreftpoliklinikken på mandag 9.5 for å få svar på CT og skjelettscintiografien jeg tok på onsdag denne uka...den ringte jeg og avlyste...gidder ikke!!...kan like godt få svaret når jeg skal inn på Zometa den 25.5...

...sykepleieren jeg snakket med lurte på om ikke det ble lenge å vente på svar??..om jeg ikke ville få dem på mandag??..jeg sa at det er aldri gode nyheter likevel,så det er ingenting å haste etter...eeeh...okei..jaja..jeg bestemte jo det selv da...og det er det jeg gjør!!..hihi...uskikkelige pasienten som jeg er...

...skulle jeg hatt denne timen hadde jeg vært nødt til å gå på noe 4 av ukas 5 arbeidsdager og da kjenner jeg at jeg blir stressa...det kan bli en smule for meget!!

...i kveld har jeg skrevet en mail til de som seeder start-tider til Nordsjørittet i håp om å få en tidlig start...siden jeg ikke har vært med før er faren stor for sein start..jeg bør helst få starta tidlig når formen er best og komme meg i mål før jeg sovner på sykkelen...hååååper de er snille med meg....pliiis...

...nå vil jeg ha helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar